2015. április 12., vasárnap

Életmódváltozásunk eredményei

Holland Toast-a legújabb szerzemény.Glükózszirup is van benne.6 ch/db.Igazán most a teszt időszaka van.Aminek van ch-tartalma beleférhet,és persze edzésnapokon jobban mehet többféle étel.Számolva!Pen mellett is.Nem igazán értem a pumpa áldásosságát,de valószínű azért mert nem áll gyakorlatunk alatt:)És szerintem M nem kicsit elszállna a pumpával étkezések terén....neki ha ennyi szigor se lenne....ereszd el a hajamat lehetne...
Ez az én reggelim volt,de hasonlóképpen ettek a gyerekek is.P megkóstolta a snidlinget!Felírtam a falra,amit nem hiszek el falunkra...:)A snidling igazi vértisztító,beleférhet a diétába is és igazán "csinosítja"az ételeket zöld színével:)

Jó vércukrot mindenkinek!Ma szódabikarbónás lábáztatás..mindhárman szeretjük és jóideje csináljuk:)-megérdemelt méregtelenítő láb-welness.Áldásom a szódabikarbónára,nagyon sok területen használom otthon és a fogaim egyre fehérednek:)Nem feltétlen a csodaszerek azok amik gyógyítanak,tisztítanak.....Én vásárolok,a lehető legtöbb lúgos ételt beszerzek és kompenzálom a savas ételek által nyújtott nem éppen jó hatást.Én ebben látom az egyensúlyt...(mivel nekem osztotta a sors,hogy tartsam meg sokáig M-t magunknak,így óriási lett a felelőség....magamon tesztelem minden étel mi mit válthat ki.....én egészséges szervekkel rendelkezem,de érzem mi az ami után éhesebb vagyok,vagy mi az ami egészen sokáig megtartja a vércukrot.Amúgy képes vagyok nem evéssel hipózni....kiéhezve a sejtek...és áttértem a picit de többször evésre,és már a fagyiról is simán lemondok az extra cukorbevitel miatt!Semmiféle nehézséget nem okoz.Már régebben is írtam,hogy nem drasztikusan vezetek be egy-egy ételt.Haladunk.Már-már a citrom,a citromos víz alap mind2 gyereknél.Az uborka fogyasztása nem csak a hörcsögünknél mindennapos.Én vásárolok,nem győzöm megjegyezni,belecsempészek bizony....a fűszerek tárháza duplájára emelkedett.A tejtermékek felére csökkentek.A Margarin helyett vaj előszeretettel...de ez még alakulóban.És a ch tartalom számolása minden ételnél.És furcsa,de nagy kilengések nincsenek.Mindhármónk emésztése tökéletes,pedig P sokszor görcsökkel kűzdve esett túl a bajain...régebben.P jó alakkal,M súlyát tartva és én is nem hízva élem a mijndennapokat!Ja igen:teszünk érte.Nem pénzben,pirulákban mérve:hanem életmódváltással értük el.És mozgunk amennyit csak lehet.Nem etalonszerű a kis életünk,de élhető,tartható hétköznapi...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése