2015. április 27., hétfő

Old meg ha tudod napok



Micsoda ötlet.Nem az én találmányom,így közlöm a kép nem saját!
De lesz saját is:)Nagyon megtetszett!
100g/7 ch-eper.Hm,szerintem igazi csemege lesz!
Persze nálunk M szereti az epret,P nem-mivel gyümölcs és magos,meg talán túl piros:)Így készül majd eper nélküli változat is,neve epres kókuszgolyó eper nélkül:)

Még drága az eper,de hónap eleji sütinek beleférhet!

Kungfu világutazó műanyag állatfiguránk Párizsban van.De amint hazaér,diabetes kapcsán terveim vannak vele.:)Bár Diabkuty megléte már az eredeti tervemet megvalósította....:)-szerintem nagyon szuper módon végzi a dolgát!!!-így nekem sajátos ötleteim lesznek Kungfuval:)

Van aki a méregdrága autójával akar közölni valamit-félti,simogatja,érzelmekkel ruházza fel.Azzal közli ki ő,mennyivel többet ér annál akinek nincs autója.
És vagyok én aki egy kapott műanyag figurával közlök,óvom,féltem és érzelmekkel ruházom fel.És terveim vannak vele.Embereket kovácsolok össze és élményt szerzek:)


 M-nak nulladik óra,előbb felkelés-nekem is-előbb szúrás fél órával,előbb evés...Több reggeli morgás....nehezebb ébresztés.Ez a keddi nap.Ki hozza haza P-át a suliból egyezkedés,mivel én még dolgozom délután...És ma edzésnapok is.Sőt nekem is van teendőm könyvtárkölcsönzéssel.Old meg ha tudod nap.Legyen.
Dícséret járt a reggeli vizitemkor.Értékek beírva,volt mindig mérés...!!!-ez ritka M-nál.Szépen írta a füzetet.És nem volt hipózás.Vacsit számolta láttam és nem volt beevés akkor sem mikor nem volt szemmel tartva.Ilyen is van.Ritka,hogy a hormonok éppen tudtak alkalmazkodni.

Ma reggel közölte M:"ne ilyen alacsony ch tartalmú sütit csinálj,nekem még 20 ch hiányzik!!!!"Na,így legyek okos és így legyen bármi is.Az Update péksütik ilyenkor kihúznának a bajból-tudom nem éppen a legjobb választás lenne-de igen,ch tartalmuk pont M-t segítenék ki,mivel sütis a gyerek és megértem,hogy 50 ch kenyér reggelire nem éppen ideális.
Szeretnék olvasni blogot így másról ki hogy oldja meg KAMASZ diabos gyereke mindennapjait.

P csütörtöki fellépésére készül táncolni fog,balett és tissue.Nem igazán az érdekli mit egyen,inkább az,hogy odaér-e majd az előadásra,mert aznap suli kirándulás is,és a hajából vágasson-e 20 cm-t.Érdekes,de az étel őt soha nem érdekli!!!!

És hozzátartozik,hogy én is "betegesen"beszélek néha a cukor kapcsán felmerülő dolgokról.De már aki közelebbről ismer tudja:életmódváltásom része.Az almaecet fogyasztásom is a közelebbi ismerősök nem nézik rossz szemmel,hiszen lehet más is fogyaszt hasonlót.Igenis jó a hatása és a diabetes kockázatának csökkentése sem egy elhanyagolható szempont.

A nyári nyaralást most a napokban fixálom le.Szokásos hely,szokásos Sweetmami-féle konyhával.Nem is félek már nekivágni.Diabbarát szálláshely:)-konyhával ellátva amit saját magunk használhatunk,és főzünk.Az ebédeket éttreremben oldjuk meg-okosan éppen adott cukorhoz mérten,nagyjából számolással.
Ja,nekünk nem derogáló saját italt fogyasztani étteremben sem.illendő vagy sem.Én magyarázatot adok erre is,ha megkérdezik.Az illem-etikett szabályokat is felülírja egy szervezet,egy működés!Még nem volt ebből bajunk.(!)
Amikor autopályán inzulinadás van.....pár csepp is kárbavész borul a napi mutatvány!Aki ezt is megoldja-kéremszépen ott nincs szabályozva a mit hol lehet és mit hogy illik!:)M-tól tanulom és tanultam az élet adta lehetőségeket:
Igen,valahogy így.Mostanában storno képek lettek:)De a szépeket megtartottuk!Valahogy megint minden iszonyat nehéz!A gyerekekkel is leültem és még fogok is.És leginkább magammal kell beszélgessek.Hiába burkoltan kértem segítséget...nem kaptam."Ha kellek szólj"..és "küldöm az energiát" és..."gondolok rád"..és "biztos meg tudod oldani"....

Persze.megoldom!Egészségileg ,anyagilag,lelkileg turbó diesel üzemanyag kellene.Megoldom?

Hát a bejegyzésekből majd kiderül.

Csak bízom benne piacra dobnak valami extra gyors hatású üzemanyagot és tankolhatok:))))-ez lesz a megmentőm egyedül.

Mindenesetre kész a csomag a hajléktalan ovisok részére és a kórházi játék adományt is összeraktam.átadásra várnak!:)
Jó vércukrot mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése