2015. április 24., péntek

Reggeli ébresztő

Ismerős érzés?A fent,lent?
A cukorbetegség  egy hullámvasút,az élet egy óriáskerék!:)
...

Az élethez is:
Nos????
És a cukorbetegség is kínál lehetőséget:
...Újév napján:)

A reggeli ébresztő kamaszkorban:

Nekem komoly kihívás:)-ébreszteni a kamasz fiam,(a kamaszodó lányom is egyébként.)
Minden nap fél 7 kor ha akar,ha nem..hétköznap vagy hétvégén kelni kell.
Rituálé a javából.
Van,hogy vicces ébresztők vannak,és van,hogy futva menekülök-mi repül felém ????
Minden reggel én ürítem ki a stixeket a vércukormérő tokból és ellenőrzöm az inzut,és cserélek vércsepptörlő zsepit és megnézem van-e csere tű stb.Én írom a reggeli értéket be a füzetbe,ha nincs előtte való nap beírva azt kérem pótolja a mérő memóriájából:)-és persze én mérek minden reggel vércukrot.Így egy általános reggeli vizit megtörténik.

Így zajlik a reggeli vc érték kihírdetése:"a mai mérkőzés állása:Honvéd-Fradi...7:0"-ha nem jó az érték:"a mai mérkőzés állása:14.2 basszus"-tényleg...:(

Ma jó a mérkőzés állása:7.0.Pedig este csípett az én Kornspitzemből..kb 22 óra lehetett????

-és még 1 sor(!!!!!!)diab csokiért is könyörgött,2 pici kockát sikerült adnom..annyit könyörgött.Hát így megy ez a mérkőzés állásokkal.

Jó vércukrot mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése