2015. április 11., szombat

Sweethome-ban járva

Igen!Valaki a lépcsőnjárást is tanulja..tanítattja.Micsoda ötlet!Én remekül megtanultam,mert a 6.emeletre le-föl úgy járok:)A lift-fóbia érzésem is lényegesen csökkent.Van olyan ismerősöm,aki a 10 emeletről a kutyát bepakolja a liftbe-indítják és lent várják a földszinten miközben lelépcsőzött az illető.....(o,jaj)-mivel egyszer beszorult a liftbe,így nem száll be a gazdi...Vércukorcsökkentésre kiváló a lépcsőzés!!!!!!!!!
P mikrofonba tanul a suliban beszélni.Egy stúdiót indítanak jövőre a jó hangú,szépen beszélő gyerekekkel.P már csak 1x-i ebéden van a suliban.Lemondta a tízórait és az uzsit.nem ette meg.Amit csomagolok is a fele visszajön.Semmi javulás a nagy kezdeti fellángolás után.

Ma kosármeccs.
Honvéd C és Malév.Vércukor 7-tel zárt.Ehetett egy fagyit hazafelé,2 gombóc,amiből egyet evett meg és műanyag kehelyből.Az ebéd vadas volt és az én sk-sütim.
Sk-sütim 3 sütiből összeollózva.Isteni lett!Kekszes alap,túrós-pudingos töltelék és saját gyártmányú csokireszelék:)Hmmmm.8 szeletre nézve 17.5 ch/db.De a szeletet lehet még felezni,így a ch annak arányában felére csökken.Pikk-pakk sütike sokféle variálhatósággal:)-ala Sweetmami

Ő a banán-sushi:)4.9 ch/db.Leginkább én eszem ezt.Ha banánt eszek-ritkán-akkor csak ebben a formában.

Palacsinta tönkölylisztes,11.4 ch/db.Nutella 5 ch Update.És a banán.100 g banán 25 ch.Így lett kiszámolva és 10 kis karika-sushi jött ki belőle.


De talán a kekszes süti diétásabb verzió:)

Erősen cenzúrázott erkélyes ebéd a vadassal.

(egyre inkább nem posztolhatok)



Nos azért minden jóságomért megkapom a jussomat.Ez fogadott a délutáni kávézásom közben.


Nem egyszerű 2 kiskamasszal:)

Okulva a diabetesből én is csökkentem a vércukromat:)-de leginkább a napi feszültséget tudom ilyen módon kiadni magamból...

Érződik a nem merev diabetes te drága veled élni csudajó elméletem????

Így lehet csak!!!!Tanács is a kamaszokat nevelő szülőknek:bízni kell a kamasz önkontrolljában!!!A sok szabály,ráeröltetés csak árt,leginkább a példamutatás a legcélravezetőbb!
Jó vércukrot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése