2015. május 19., kedd

Torta-igazság!

M apukája emailt küldött még a mizéria napján a Mester Család emailfiókjába.És íme kapott választ a szülinapi diab tortát illetően.Nem egészen az amit a Hölgy az üzletben összehozott nekem.Tehát magyarán a Hölgy azt sem tudta mit ad el.nekem azt mondta ez az a torta csak nem cserélte ki a címkén,csak nem ragasztotta rá,csak picit kevesebb a súlya de az ár maradt.Én akkor sem hittem el ezt neki,hiszen elég vicces lenne egy diab tortánál!Én azt mondom akinek ételallergiára szakosodott boltja van az legyen képben az allergiák milyenségével,fokával és tudja mit miért ad el!Maga a Hölgy elmondta nekem az üzletben(Dieta Market) ő gluténérzékeny.Szerintem ez az ő személyes problémája ez ott és akkor engem nem érdekelt!!!!

Én,hogy mire vagyok érzékeny???Az igazságtalanságra,ha átvernek és ha a szemembe azt állítják amiről tudja nem igaz,hogy úgy van.És mit tett??Egy cukorbetegnek szánt szülinapi tortát adott el,amiről tudta gyereknek lesz és tudta diabos a gyerek.Képben sem volt mit jelent,ha a gyerek a 60 ch-s ebédjéből 1 szeletnyi tortát ehet meg és nem értette nekem miért fontos lábtoppantva,hogy akkor most mennyi ch van egy szelet tortában??????????????????????????????????????????

És a Család válasza?????
Mester Miklós cégét járatta le az üzletben a Hölgy!!!!

Nos,mit nem fogok a jövőben csinálni??????
Sweetmamis mivoltomat követve:a bolt tájékára sem megyek,mert a bizalom:MEGSZŰNT!!!!!!!!!!!!!!

Sajnos ez a betegség és minden érzékenységre hajlamos ember azt követeli,hogy figyeljünk oda hol,mit vásárolunk??De azért nem árt tudni,hogy nem minden boltban értenek ahhoz amit csinálnak,üzletszagú is lehet a dolog....hiszen túl sok ember érzékeny,beteg..s ezáltal áldozat.

Sajnálom,hogy pont így,pont velünk és pont egy szülinapi tortával esett meg a dolog.
Lényeg a torta egy lutri volt így,hasraütés számolással.
(én nem ettem belőle)-nem csúszott le a torkomon a méreg-gombóc miatt:(

Jó vércukrot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése