2015. július 11., szombat

2015.július Hőgyészi kirándulásunk


I
Egy rövid videóban szerkesztettem pár képet,mivel rengeteg fotó készült megint....
Az utazás mindig kellemesen telik a buszon..M hátranézve látta,hogy ropizunk,eszünk.Meg is jegyezte viccesen...ő nem ehetett a szokásos ülő életmód a buszon 10-es cukit produkált...
Maya-a szomszéd kutya....Előszeretettel mentek,s nézték:)
A virágok a zöld környezet töltötték az embert rendesen.Ráadásul Nagyi gyönyörűen rendben is tartja azokat!!!Annyi féle,fajta virágot régen láttam így együtt!!!!
Egy fészekre bukkantunk,amit már egy -valószínűsíthető-macska leszedett a helyéről:(Falusi civilizáció...)És mintha megállt volna az idő....Jó volt látni azért,hogy a pók szövi a hálót,a kapor szárad a garázsban,a zsálya,a menta úgyszintén-s én majd ezt kapom és készülhet a sok fűszeres,varázslatos vc-csökkentés természetes úton!
A komposzt működik,használják,a virágföldnek ideális tápanyag!Idő van erre,hely és ugye:fej!Mert ott dől el mit hogyan és miért!!!!!
A zöld szín is csalogatja az embert a szabadba.Én,aki annyira nem vagyok vidék-párti is sokat kint voltam és bizony jóóó volt!
A mozgás ösztönösen jött vele így.Ugróiskola,gerelyhajítás,röplabda zsinórt kihúzva(....:)....)és stb.

Ami érdekesség volt:minden autó zenél ott.Van tejes,kenyeres,halas,gázos,fagyis,fás,szódás...stb.Mindnek más a zenéje.Az emberek zene hallatán ismerik fel éppen melyik autót várják,és mennek ki az utcára.Ha éppen ki nem is mennek-sok az idős-akkor kilógasztanak pénzzel teli kis zacskókat szódára,tejre pl.és az autóról az árus figyel és cserekereskedelemmel megtölt üveg-pénz elvesz és ha kell vissza is ad!!!-s megy tovább.A kenyeres autóhoz én is mentem.Most csak kölcsön autó volt,de az árus kenyeres autó megrajzolt kenyerek vannak a buszon és pultos rendszerű!!!Ez is érdekes volt,hogy ládákban szortírozva a kenyér,a kenyér lángos,a rétes,a kalács....Megjegyzem lehet rendelni nála Welness kenyeret,fel kell iratkozni és hoz!!!!!!Ott azért adott a fehér kenyér vásárlás.Mivel az van!Finom volt az-mert én is azt ettem megkóstolásra-csak mint tudjuk nem tart úgy vércukrot és bizony a szénhidráttartalma igen magas!Érdekességnek nem volt rossz ,én megmaradok a szupermarketnél és azt veszem meg ami számomra jó kenyér:)Mivel leletőségem van rá.
(Furcsa is volt Dédinek mikor tönkölybúzalisztből készült a nokedli)

A lakat külön szám volt.Csupa rozsda,de érdekességnek fogjuk fel:lakatfal és kész!
A cicázás is adja magát,sikerült.Persze itt M nem vesz részt.Ő már ilyenkor örül ha nem vagyunk vele,így tv-zhet,vagy elfoglalja magát ...

Dédi mesélt a templomépítésről,ami Pasaréten áll.Lelkész Nagybátyjáról mesélt és az Apukájáról,aki ott építette a templomot.Érdekes,régi fotók kerültek elő,kis történelemmel fűszerezve.Hajaj 1900-as évek eleje...A szarvas is,ami kitömve ott függ egy szobában,100 éves pontosan.Igazi eredetét nem tudta Dédi sem,de amikor vásárolták a szőlőt,akkor ott a présházat ezzel együtt adták el.Így van most egy 100 éves szarvas a házban.Próbáltam nyomozni a neten,de nem írnak vadászatot erre az időre.A szarvas alatt van egy asztal...nos ott vannak a sütik.A lehető legjobb őr-M szemszögéből-a szarvas!:)

A táj gyönyörű.Vc-csökkentő sétánk is egy óriási nagy körsétából állt,sok-sok nevetéssel,forrással és bálákkal.A napraforgók adták,hogy fotózzunk.A forrás vize csodatiszta,jó volt ott felfrissülni.Hőgyész egy község,de csodaszép.A kastélyt most egy sejk vette meg...hát a környék,de lehet az ország legnívósabb kastélya áll ott,ami gyönyörű parkkal megáldott.

A vércukor M-nál reggel rendetlenkedik Még nem állt be.És vannak hipók a sok mozgás miatt.Most nyaralni utazik a 2 gyerek 4 napra.Nővérem most viszi őket Mohácsra,-onnan meg meglepi lesz nekik is így nem írom tovább-már csak telefonkapcsolatban leszünk.Nagyi,Dédimama meg várja vissza őket Hőgyészre és tovább nyaralnak ebben a csodaszép környezetben.

Volt ami Pesten maradt,így azt most én küldöm utánuk egy ismerős mohácsi buszossal(Pl Varga gomba)-ami szintén szervezést igényelt,de reggel-este már akkor Varga-gomba is bekerülhet a pociba.

Szerintem nővérem Boszorkánykonyha blogját lesz célszerű figyelni mi történik a gyerekek nyaralásán,biztos lesz friss bejegyzés ott:)-és én tudom sok program várja őket és autós utazások!És éttermes ebédek...

Jó vércukrot mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése