2015. július 12., vasárnap

2.1-es vércukor

Vicces,de itthonról izgulok.Az Őrangyallal ügyelek:)
Volt telefon M-tól."Anya,2.1-es a cukrom,adj tanácsot mit egyek,hogy jó legyen?"
Lelkére kötöttem,hogy a hipós csomaggal kezdjen,nem a vendégségben látható csábító falatok látják el a hipoglykémiát!Megértette.3 szőlőcukor ami azonnal emel vércukrot és a keksz ami 5 db,ami picit tart is.És 2.1-nél...jaj,ilyen még nem is volt......Ez a mért legalacsonyabb érték a 2 év alatt!És jól volt,a keze picit remegett.Túlmozogta magát.Ennyi.

Ő Mohácson,majd Orfűn(mentőhelikopter és pécsi kórház a közelben)...Én Budapesten ....Lesz izgi több órás program(Orfű )is,de ezt megbeszéltem a nővéremmel,hogy lássa el előtte ő.Mivel ez meglepi program!
Találkoztam G-ral is ma,a Varga gombát vele küldtem el Mohácsra,mert bizony az kifelejtődött a listából....Szóval G-t nagyon szeretik a gyerekek és szupi lesz,hogy picit férfi mintát is kapnak a nyaralás alatt a gyerekek.Ugyanis G is megy velük nyaralni!Nővérem és G már nyaraltatták a 2 gyerekemet és úgy is,hogy M cukorbeteg volt már.
Küldtem még egy doboz stixet is,had mérjenek sokszor vércukrot,biztos ami biztos.

Itthon a szokásos lakáskitakarítósszanálósrendbetevős hét jön.
Holnap M megkapja az új ágyát,ugyanis akkorát nőtt,hogy kinőtte a régi ágyát.London mintájú szöveteset választott.Küszöbön,hogy ő úgyis ott fog élni:)
P is kap majd ágyat,mert bizony ő is nő,mint a gomba.



...

Picit mérges vagyok,mert kivettem a postaládából a csavargásunk alatt megérkezett kórházi zárójelentést.Lényegében a HBA1C  6.6 %-os lett,ennek nagyon örülök,de...
""Diétás tanácsokkal újfent elláttuk" és "a mai napon jó általános állapotban"(megjegyzem 21-es cukra lett a kórházi reggelen!!!!!!!!)és "a szülőt tanáccsal ellátva bocsátjuk otthonába"
Ezek szerepelnek a záróban.csak kérdem én kivel lett ez megbeszélve????2 percre találkoztam a Doktornőnkkel,tanács,diétás pláne nem hangzott el.Sportoláshoz kértem tanácsot,azaz szakembert,mert nem tudom mi a tökéletes ch a versenysporthoz.Megjegyzem honnan is kéne tudnom????????

Nem kaptam szakember címet,nem kaptam új diétás tanácsot,de azt igen simán becserélhette M az ebédet 2 korpás zsömire és rá 1 órára már hipózott is...ha ez az új diétás tanácsadás,akkor megkaptuk.
Picit felháborodtam,de gyorsan vissza is csillapodtam.Tudom,hogy felesleges kör lenne ha betegjogi képviselőhöz vinném az ügyet....(Vagy mégis kéne???)

És olvasva ennek a blognak az első sorát:2.1-es hipoglikémia!!!!!Ez nem játék betegség,sokak szerint állapot.Belemélyedek a témába és kutatok erre szakosodott ,hozzáértő embereket!!!!!!!Lehet a földkerekség legjobb orvosa is a kezelőorvos papíron....(nem fokozom)
Én tudom ANYA vagyok és addig nem nyugszom amíg segíteni nem tudok M-on,hogy párhuzamosan mehessen a sport és a diabetes.Így a sorrend.!(..:)..)
És ha úgy korrigál M ahogy a Doktornő írta nekem emailben az Inzulinkorrigálást,akkor már nem élne!!!!Így szép lassan emelgetett Inzukat(érzésre),mindig csak egy szúráshoz variált és a Lantushoz nem is mert nyúlni...Nem agyalok,de hálás vagyok,hogy már némi rutinom van a diabetesre és a megérzéseim.És M szavára,ő megérzéseire is hagyatkozva éldegél/éldegélünk a diabetessel.

Megkűzd:)

...és hogy minden dallamos legyen:

Megteremtjük a lehetőségeket ehhez!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése