2015. július 1., szerda

"5 perc múlva találkozunk az ajtónál"

                                                     Szabin vagyok.A gyerekek is.


A 3.a-s tábla nagyon jól sikerült..még nincs döntés az iskolaválasztással kapcsolatban.P-át a sok rémhír,a terrorizmus,a menekültek..nagyon foglalkoztatják.Tulajdonképpen nem jó,ha tv-t néz a gyerek így amikor csak lehet piros gomb és megyünk a szabadba.Ma is így teszünk,már tegnap kihírdettem.Még este 20 órakor megteszem ezt a kijelentést:"5 perc múlva találkozunk az ajtónál"Ugye M cukra 15 környéki volt....ez még indokolja,hogy séta legyen,vagyis kell is.Szépen sikeredett,mert 22 órától rohamosan csökkent a vércukor.Éjjel mértem,háromkor mértem.Hipózás is volt.Ellátva...ment minden tovább.Bár ilyenkor hiányzik az alvásomból,mert akárhogy is nézzük óra kelt éjfélkor és háromkor,meg mire visszaalszom,de ez már nekem olyan,mint a második műszak:)
Valami ilyesmit kell látnunk délután P már kinyúz érte....
De addig 60 ch ebéd gyártás és minden teendő intézése,hogy estig kimenős lehessek:)

Találtam egy csokikrém receptet,még nem készítettem el,de jó lehet,és talán gazdaságosabb is,mint az Update.Nálunk nagyon fogy.Úgyhogy Nuti -gyártás is lesz.
Nutella
  • 2 tojás
  • 2 ek tönköly liszt
  • 2 ek kakaópor
  • 2 ek folyékony édesítő 
  • 3 dl tej
  • 10 dkg tea vaj
  • és még pici tej,ha felfőzésnél látom az állagán.
Egy próbát megér.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése