2015. július 27., hétfő

Enyhült az időjárás

Istenem,babalátogatóba mehetünk.Így még egy vidéki utazás vár ránk.Azt hiszem pozitív töltést ad egy pici baba a mindennapokhoz.
A jelenben egy kis jövőkép egy ilyen csöpp Baba...


Lehülés mit eredményezett?Jobb cukrokat!!!Jó ez a pici enyhülés!

Régen néztem a blog-statisztikát(nekem ez másodlagos).De mégis érdekes azért...honnan nem néznek rá csak egy picit....

Ryan története nagyon megragadott egy közösségi oldalon akadtam rá.Ő is talált egy jó orvost,azaz egy team-et és így tud boldogulni.Sportolók csak így tudnak létezni..M a mai napig ilyen téren nincs ellátva.Pedig a záróban az van(amit hetekkel később kap meg az ember postán a klinikán bentfekvés után)az anamnézisben a szülő kéri(azaz én),hogy a sportban való ellátást nem tudom hogyan csináljam ehhez segítő szakembert kértem.Ez leirattatott ott és akkor.Lapoz az ember lánya.Ott mi van?
Csak éppen a tanács nem érkezett meg a postával.Szomorú vagyok és majdnemhogy felháborodott.M nem kap ellátást ez ügyben.megpróbálom majd mégegyszer az októberi kontrollon.Ez az utolsó lehetőség amit megadok magunknak.Ha nem lesz segítség:betegjogi képviselőhöz fogok fordulni.Vicc ami a kontrollon van.Cáfolja meg bárki!Persze mindenki nyugiban van,nem szól,stb-de ez nem olyan betegség aminél ha beveszed a gyógyszert vagy nem veszed be a gyógyszert is jó lesz minden.Team kell(ene).Laikus szülő azért utánanézek,hogy pénzért esetleg lehetne-e sport-szerű tanácsokat kapjak a diabeteshez.))))Lehet világhírű az (kezelő)orvos......Nekem az a világhír,ha M jól van.Semmi más nem érdekel!

Picikém vidéken,csak a falon tündöklő fotói vannak most nekem/nekünk..M-nal.(M jól elvan P nélkül,picit testvérmenetes időszak van)A gyűrű érintettlen....csend van nagyon....

X-box parti...M kiveszi részét az ujjak mozgatásából..Ha nem noszogatom,akkor nem igazán lép ki a lakásból.Ma meglepett.Amíg dolgoztam edzett.Hipóztam is-mondta.Hát én már nem is tudom mi a jó nekem:)))))


De Sweethome ablakában minden nap lemegy a nap.Így vagy úgy..de lezárjuk a napot.A legjobb jó vércukorral és pótvacsival zárni...

Jó vércukrot mindenkinek!!!!!!!!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése