2015. július 16., csütörtök

Gond -nyaralás alatt

Nem egyszerű a helyzet.
A nyaralás félbeszakadt.
Még délelőtt elvoltak egy kilátóban..
De P nem érezte jól magát,egészen legyengült,hányt.Napszúrás?
Orvos lett a vége és szuri,B-vitamin és ágynyugalom.Vissza kellett menni Mohácsra,ahol orvos láthatta.

Mindeközben én Ikeáztam,ott ért a hír......


Este-gondoltam én-csupa jó hírek.Igen,P egész jól lett.
De M.....Tünetek,mint P-nál,lázasodik...Kéz,kar és nyak fájdalom.Hányás még nincs.
Hívtak tanácsért.
De én este fél 10 kor a Doktornőt hívtam.
Lázcsillapítás,zuhany,Inzulinra vonatkozó adatok és mondjam meg a nővéremnek első lépcső,második..ha hányás lesz...Mohácson van kórház.

A cukrok egyelőre rendben vannak.
A Doktornő elmondta,hogy életveszélyes napok jönnek most a gyerekeknél,a vörös riasztásban csak a szobában maradhatnak!!!!!!A lelkemre kötötte.
Most Hőgyészen lesznek,ahol nincs kórház....A kutyafáját,lehet haza kéne jönniük....Budapestre.(?)

A nővérem előtt le a kalappal és G is sokat segít a lábadozó kis Lurkóknak.Köszönöm!
Hétfőtől én dolgozom.....Még nem tudom mi legyen a jó megoldás.....

Mindenki vigyázzon a kánikulában!!!!!!!!Sok folyadék és ha kell sok vércukor mérés!!!!!
Bízzunk a legjobbakban!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése