2015. július 7., kedd

Nyaralás második felvonásban(előkészületek)

Malév-es edzések megkezdődnek M-nak,bár elutazás jön megint,de amelyik nap itthon van-este irány a Malév Csarnok!Többen átigazoltak más csapatba.Remélem azért még így is lesz lelkesedés!
Apropó:utazás.
Térképen jelölik eddig merre jártakMost majd picit bővül a km-ek száma.Egyelőre titok.Én már tudom:sok érdekes,izgalmas,emlékezetes pillanat éri majd M-t,P-át.
Piros konyha lesz ott,ott is ch-számolt étkezésekkel.Már előre egyeztetett a nővérem velük ki,mit enne és hogyan lehet beszerezni.Pontos,tervezett nyaraltatás!Jó előre tervezve!
Nagyi is viszi a gyerekeket,ő is szervez,tervez.
A gyerekek már nagyon várják a mostani meglepis nyaralást Hőgyészen át,Mohácsig és még tovább:)))
Van jég-kanál is ebben a melegben..

gyúrtam mentás,túrós raffaellót ebben a melegben 2.29-es db ch-s:)..

és megy a diabolás így a szabim idején.Ráérek megnézni,megvenni,megfőzni,kiokoskodni...Ez jó így.Jó egy picit szabin lenni!
Ha nem lesznek a gyerekek pihenhetek picit,bár a lakás nagytakarítása rám vár,ezzel párhuzamosan fogok pihenni is:)
10 fölé kúsznak a cukor értékek..Sok citromos víz fogy...Írtam ma a Doktornőnek,kell-e korrigálni az Inzulinokon.
Holnap hidegfront.
Várjuk a csodát.Bár ez drasztikus picit-főleg egy diabosnak.

Már pakolunk a Dél-Dunántúli nyaralásra....Én is utazom pár napra,régen láttam a rokonokat,már hiányoznak!
Beszámoló majd képekben:)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése