2015. augusztus 21., péntek

Cirkusz-Circussimo(M mégis jött)

Circussimo.És meglepi történt!M is eljött.Végülis már látni lehetett rajta,hogy a Vár-i csavargásunkat látva is bánta,hogy nem jött:)És eljött!A mérés az előadás kezdetén volt,15 órakor.A metrón ért a szúrás(18 ó),így a Deák téren "pihenőnk"volt addig.Ez nálunk már rutinszerű,tudjuk,érezzük mindhárman mikor :"idő van!"

A műsor szenzációs volt!

Teltházzal!Az előadásra majdnem nem jutottunk be.3-4 perccel az előadás előtt még a pénztárban voltunk,de az utolsó helyárra és legfelülre kaptunk jegyet!!!!!Boldogság volt!!!!P az iskolában kapott ingyen cirkusz jegyet a kitűnő biziért!!!Hát boldog is volt nagyon!!!!!!Ragyogott!

A görkoris számnál odafordultam P-hoz és csak közöltem"Nem!!"(meg ne próbálja otthon!)

A fókák elbűvoltek!

M meg nagyon kamaszosan nagyon jól érezte magát!A cukra végig rendben volt!Nem vettünk a büfében semmit.M Update almás müzlit vitt és kekszet a 2 kis étkezésre.P nak tönkölylisztes ropit vittem:)

Hát velük,mindig élmény egy csavargás!

Hát nem édes!!!!

A 20-ai tüzijátékot ablakból néztük.És távcsővel!Remekül láttuk!!!!Jövőre tervezzük,hogy élőben megnézzük!

A meghírdetett M legókból kettőt megvásárolnak....Aranyos volt M,miközben rakta össze a dobozba a legókat:"Azt hiszem,ma legózok egy picit:)))))))"Ki lehet nőni a legót????:))))))

Összegzés:Kell az élmény!Ezen a nyáron-aki követ bennünket tudja-rengeteg élmény érte ezt a 2 gyereket és Sweetmamit is!Ez visz előre ebben a "Teljes életben"!
Kaptam egy mondatot ma,ami igazán töltött és jólesett:"..az írásaidból könyv is lehetne...!"Köszönöm!Én néha videót adnék az írásaim mellé,néha nagyon viccesre sikeredik egy-egy napunk.M és P szerint jó folytatásos sorozat is lehetne az életünkből.
Ma egy gyerek cirkuszjegyet-ami ingyenes volt-felajánlottam a mögöttünk sorban álló gyerekes családnak.Az adok-kapok elve megint működött!!!!Joggal várhatunk valamit az élettől cserébe!
2 napja néztük meg P-val a Titok c.filmet.Látszik is!!!!Mindenkinek csak ajánlani tudom!!!!(életvezetés)

Ui:jól elszámolni a nokedli alapanyagát,a lisztet......Rengeteg lett a tönkölylisztes nokedli készen.M megjegyezte:"ennyit eszek?????"Rögtön tudtam valami nem stimmel!!!Több mint 2 éve ch-számolva főzök és óriásit bakiztam!Hogy mi lett?Nagyjábóli adagot szemmértékre tudjuk már,annyit evett és rendben volt délután a cukorérték!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése