2015. augusztus 22., szombat

It's Not Goodbye - Sweet November MV......-majdnem baleset P-val...

A legszerethetőbb film amit valaha láttam.Minden benne van ami az ÉLET!S,hogy miért írom mindezt?
Ma....csoda történt.A szemem előtt van és még mindig kezem-lábam beleremeg..a torkom most is fáj a sikítástól,pedig alapból nem vagyok az a lármás fajta....
P val vásárolni voltam a Köki Bevásárló Központba.Még a maradék iskolás cuccok beszerzése címén...A buszok-feltűnően sok parkolt az állomáson az 50-es villamospótló buszokkal együtt.Beláthatatlan jóformán,de figyelve még oké lehetett volna....Igenám,de P nem figyelt.Szó szerint meglátott egy buszt ami-nem a mi jelzésű buszunk volt-és figyelmetlenül tempózni kezdett,távolodott tőlem és közben magyarázott....Én persze lemaradtam,nem bírtam a vállamon a súlytól a tempóját..de láttam már balról a buszt....Láttam P-át tempózni,láttam,hogy nem látja a buszt!És sikítani kezdtem utána,erre ő jobbrafordulva megindult felém,nem csattant a busszal,nem került alá,mert megfordult a hangra.
Istenem....


Szavakban megkapta tőlem,nagyon sírt.

Még az előbb is odamentem hozzá,hogy megöleljem.....mindig látom a busz és P közeledését..besétált a busz elé......

Figyeljünk egymásra és ha kell sikítsunk!!!!!Jelen esetben segített!Ma hálás vagyok!!!!!

Ui:M még nem tudta ezt a sztorit,de buszra fellépve átadta a lakáskulcsot,mert úgy alakult,hogy ő focizni ment az idő alatt míg mi vásároltunk(jók is voltak a cukiértékek!!!!!)...és nem vittünk kulcsot.Majd ő ment focizni vissza a busztól mi meg haza P-val.Igenám de nem kijelölt gyalogátkelőhelyen akart átkelni az úton M.....és persze kiabáltam utána:Nagyon nézzél körül!!!!!!!!

Otthon elmeséltük ma akár tragédia is lehetett volna P-val.
"Ja,már értem miért kiabáltál utánam Anya akkor a busznál!"

Figyeljünk egymásra!!!!!!Most a vércukorra ne is annyira...figyeljünk magunkra..és az úttesten különösen!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése