2015. augusztus 17., hétfő

Kimenő a Lányoknak és így M-nak is...

Egy kedves külföldi fotózta,mert mindig akadnak figyelmes emberek:)P nyúzta délután a fülem:menjünk,ő menni akar.Hát mentünk.Hátrahagyva mindent.kávét megittam és irány.Már felhős volt az ég,de szerencsére a Felhőelterelő -Megbizottam kiváló munkát végzett.És mázli így vagy úgy,de mindvégig elkerültek a felhők:)


 P-án láttam,hogy boldog volt.Ez azért fontos,mert nagyon közeledik a suli és az óriásplakátokon hírdetik:Irány a suli..és szabályos rosszullét gyötri.Nem a tanulás miatt,neki dolgozni kell az emberi kapcsolatok építésén,sokat!!!








A Budai Várban megmutattam neki hol dolgoztam és nagyon sok szép emlék felidéződött bennem!!!Szerettem a Várban....

M rengeteget játszott itt a kis maketten a kis autóival.Minden nap amikor vártuk a buszt oviból,bölcsiből hazajövet...Kedves emlék.


Itt nézelődés volt és sok-sok beszélgetés.

Sok Várban található nevezetesség nevét megtanulta,rögzítette.Egy 9 évesnek még annyira nem természetes,ha nem mindennapos a látványuk.Bár az ablakunkból látjuk a Várat,a Halászbástyát-hisz a Budai Panoráma a mienk csak piciben:)







Az útra Ela piros nápolyit hozott!Cukormenetes!

Ruszwurm-cukrászda és fagyizó a Várban.Hát oda elvittem.Igen:nem kérdeztük meg van-e diabetikus fagyi.Tippelnék:nincs.Az ára a csillagokban.(250 ft/gombóc)És itt most sokan biztos kérdezik,hogy csinálom?(ma is jönnek egy használt szőnyegért megvételre,a Jófogáson varázsolok.Hát így)


A Mammutban élvezte a ruhás boltokat.A H&M készlete iggggazán az ő stílusa.De ehhez sok -sok Jófogás árucserére szükségem lesz,minden olyan drága....

M nem szeretett volna velünk jönni.Ő már "Nagyfiú".De követte a facebook posztjaimat.Mire hazaértünk már tudta merre jártunk:))))
Este:4-es cukorral feküdt 23 órakor."Anya,ugye mérsz???"Ez az éjjeli és 3 órás mérésre vonatkozik.
Hát,szükséged van rám???-kérdeztem.
Elmosolyodott és mondta:"Most igen!!"

Persze éjjel és 3 kor mértem.4-es cukorral lement az éjszaka.....

Felhőtoló-Megbízottam segítségével pont hazaértünk a felhőszakadás előtt P-val.Éppen csak vizesek lettünk.
Óriási hála és köszönet!!!!

M-t picit magárahagytuk mi lányok.Néha kimondottan jót tesz neki ha van egy pici nyugta tőlünk!Ennyi a diab vonatkozása ennek a beszámolónak:)

Hm,vércukorstabilizáló idő.M nak ez a kedvező..Mindenkinek hasonló jókat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése