2015. október 2., péntek

Kesze-kusza diab-időszak

Mindkét gyerek jutalomkirándulást kapott.Ma Pécsen voltak a sulival.Hideg élelmet kaptak,de mindketten anyai gondoskodó plusz dobozkával többet vittek,saját választás alapján is.Egye fene egyszer lehet.
Volt előzmény.A hét tartalmas minden téren!
Nem is tudok jelentkezni....időm másra szánom,vagy éppen a nincs időmet próbálom beosztani.
M-ról röviden.Van beevés,van minden.Van tiltakozás,van nem érdekel,van ki a fene tudja érzés,van hagyjál békén és van jaj de jó ezt megúsztam érzés.Vannak edzések.Van a suliban felelés.Van most csak fifázhatnékom van,nem mozgom.Van túlfeszített csuromvizes edzés....Így leírva is érezhető.Minden van.Erre még az idő is..Hol ilyen-hol olyan.
Tegnap éjjel kritikus hipózást produkált.Hipózásra hipózás volt már este 6 -tól.Folytatódott.Végigvezettem mit evett,mikor evett és kiderült a turpisság.Beevett 18 ó előtt.Tesó Maoam-névnapi Nagyitól-és gumicukor az icipici zacskós.És a gabonapehely...-tej kombója.17-es cukrot sikerült összehoznia.Igenám de erre szúrt ugye 8-egységgel többet.A sok cukros izé nem tartott vércukrot,csak lobbanékonyan felszökött,de nem sokra rá hipózás alakult ki....és elkezdett hatni az Inzulin.Éjjel 20 perces toporgásom után....visszafeküdtem és néztem a plafont mert már nem tudok visszaaludni-és eljött a 3 óra-mérés.6-os értéket remekelt és jöhetett a 6 óra...előbb szúrt fél órával mivel kirándulni ment és nem akart a buszon szúrni.Hát nem kívánom senkinek ezt az éjszakát!!!!És a héten volt egy-két éjjelezés az edzésnapokon.Megkérdeztem magamtól:bírom ezt????Arra jutottam:sokáig már nem.
Holnap elbeszélgetés lesz.Ugyanis P is csak úgy iszogat gyümölcsleveket és mikor nekem éjjel kell-M-t ellátni-,mivel a folyadékot könnyebb éjjel kezelni....de ha nincs???Ha már nincs a tejesdobozba?????Ha már nincs semmi mert mindent felesznek....csak úgy is-akkor ott van éjjel a keksz-szőlőcukor..ami 2-vel kezdődő vércukor értéknél már nem biztos,hogy nyerő tud lenni a rágást illetően.
                                                                                         ...
A kirándulás jól sikerült.Reggel a Tanárnőnek elmondtam milyen éjszakánk volt,de megnyugtattam,hogy nem lesz gond-és minden eshetőségre ott van Hugica is..ő sokmindenben tud segíteni,ha szükséges miből mennyit vagy a hogyanban is.10 éves..de ez a mindennapja neki is.Ja!Elmondtam 12 órakor szúrnia kell M-nak.
Mi történt?
12 órakor a busz megállt.M mondta csak nézett most mi van????
Hát miatta megálltak,hogy Inzulinozzon.
Mindenki őt nézte-mondta.
Igen!
Ezt így kell csinálni!
Én hálás köszönetet fogok mondani,hogy bevállalták és így megoldották a diabos gyerekkel a buszon dolgot!!!!P is remekül érezte magát.De azt mondta nagyon tetszett neki,de soha nem költözne Pécsre:)
És mázlisták:ragyogó őszi idő is volt!Estére jó vércukorral érkezett haza M.Én meleg pizzával vártam 50 ch-ra nézve.És P-nak névnapi kakaós csigát sütöttem.
Ez egy Minion-os kép.                                                                 Ezek minyon sütikék.Az első kép egy nyári selfie spontán.A mostani süti a kolléganőm szülinapjára munkahelyi ünneplésre.Ötletes lehet cukormentes verzióban is ez a Szamos-süti-minyon(gesztenyés).        
P fotója.Ablakunkból a Havannáról ez tárul elénk minden nap.Nagyon szeretem!

A héten annyi minden történt,hogy leírni is lehetetlen lenne.De azt tudom:tartalmas volt és mindenképpen előretekintő.
:)
A holnapi diab-családi megbeszélésünről is írok,felkészítettem minden érintettet:)Még magam sem tudom a kivitelezését,de egy éjszakám megadatott hozzá!
Hétfőn kórházi kontroll.na ilyenkor "kap" M csak igazán tőlem.Délutánra már el is ígérkezett egy iskolai focibajnokságra,így délelőttre kell időzítsek minden olyan dolgot ami hasznos lehet a továbbiakban.
Mindenkinek nagyon jó vércukrot kívánok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése