2015. november 24., kedd

Napi üzenet Sweetmamitól

Á....valahogy így:)
Tegnap osztályfőnöki figyelmeztető az ellenőrzőbe..mert nem a helyén ült M.
Ezért.
Bevésve egy ofő.....anyám.8.féléves ellenőrző is megy a felvételire....
Pecsét a diab miatt.(Azért nem egy kis nátha)
Pecsét a nem a helyemen ülök miatt.(a felvételin azért számít/hat)
...
Persze-persze aludtam egyet.
Egy éjszakát.

Kértem telefonos segítséget-mindig a nővérem,mert ebben a témában őt tartom a legjobban hitelesnek:)...
És reggel fogadóztam a Tanárnővel..

Nem én könnyeztem,hanem ő.
Nem én magyaráztam a lehetetlent,hanem ő.
Nem én szenvedtem a helyzetben,hanem ő.

A diab megtanított  mi az élet...mi az igazi fontos.
Nem elégedettek a közel 4.5-ös átlaggal M esetében?nem elég??????
Miért van kikérője a sport miatt minden nap??És napközi helyett sportol?
Hogy miért éjszakázom vele és hajnalozom?
És mit jelent csak elmajszolni egy csokit ha éppen idő van hozzá?És a Tanárnő a névnapi csokit is visszaadja a gyereknek(bob-bon)-"ilyen gyerektől nem kell"És a csoki jelentőségéről tud valamit a tanárnő?Mi az édes íz jelentősége????Tudja egyáltalán milyen anya-gyerek kapcsolat van közöttünk és igen:úgy beszéltem,ahogy kellett.Lényegi részt kiemelve.Igen ne üljön mereven az iskolapadban olyan mellett aki mellett nem szeretne.Legyen választhatósága.Feltételekkel!!Ha nem tartja be:legyen szankció.Összetolnám a nyomorult padokat ,úgy 4 gyerek miért ne ülhetne egy csoportban egymással szemben-mellett?????

Legyen szabály!A diabban is van.Így élünk,szabályokkal.mereven és tartjuk magunkat.

Sokat nevetünk,vidámak vagyunk.
Szeretet van.
Minden perc a szeretetről szól.
A lehetőségről.


Nem ülsz a helyeden és....beírás?????

Nem haragszom!
Aláírtam.
Megbeszéltük.

"mennyit szúrsz este ,20 egység Inzulint?????Rendben!"-búcsúztam el tőle 22 óra után mikor hazaért az edzésről.
Van fontosabb dolgunk....:)

Mindig adjunk lehetőséget!
És súlypontozzuk a dolgokat!!!

"Szeretlek ahogy vagy..nem tudlak nem szeretni..."-agapé fogalomkör amit éjjelente tanulok..hogy több,eredményesebb és szerethetőbb legyek!

Üdvözlettel:Sweetmami:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése