2016. február 1., hétfő

"Ja,tényleg..a M"

..18-as cukorral ébredés...
Ma így nem volt suli sem.
Igazoltam
Reggel még elszaladtam a diab ebédért a suliba mivel ilyen spontán jött ez az egész és mára nem főztem 60 ch-ot ebédre.
Megoldódott.

Munkahelyemen Viberen egyeztettünk mérés értékekkor,azaz így tartottuk a kapcsolatot.

Délutánra mire gyógytornára kellett menni M-nak(mivel jár a dereka miatt gerinctornára) 5.5-ös cukra lett.

Szülőire elugrottam ami szűk 2 óra volt:)-és utána egyeztettünk otthon.
Remélem holnap remekebb indulás lesz cukorügyileg.

Ja,4 napos osztálykirándulást terveznek.
Mikor elmondta az osztályfőnök,megkérdezte mindenki beleegyezik??
Felnyújtottam a kezem..............
"Ja tényleg..a M..."-hangzott el.

Ja tényleg,a M..-mondom én is.
Nem kommentelem.

Ha M nem tud menni akkor meghívom én saját költségen azokat az osztálytársakat akik számítanak-és lezárjuk ezt a 8 évet egy jó bulival:))))Majd kitalálok valamit:)

Hát ma-is-elfáradtam.

Talán pótvacsizom:)-és erőre kapok??

:)

2 megjegyzés:

  1. Tulajdonképpen minek egy osztálykirándulást 4 naposra tervezni? Ez már nem is kirándulás, hanem tábor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony.Én is azt hittem félreértettem.Meggondolja azt még az osztályfőnök szerintem..14 évesek ezek a gyerekek..igazi csibészek!:)

      Törlés