2016. február 10., szerda

Sweetmami velencei kiruccanása

 Velence.2016.február 5-6-7.Nonstop utazással.Sweetmami kiruccant,picit.
A képek önmagukért beszélnek.

sikátorok...

Teregetési szokások..:)

S már a karneváli forgatagban...

Capuccino a kikötőben kemény eurokért.

de finom volt ám!!!

Régi vágyam volt eljutni ide..és teljesült!

Nem lehetett fotózni,de sajnos Kungfuval kellett:)Olaszország-velence-templom.A fotó kedvéért bevállalható volt.


Iszonyatosan gyönyörűséges jelmezes emberek..mindenhol.

Kungfu is bolondozott,kapott is egy hozzá illő maszkot:)

Kikötőben járva:)

Ebédeltünk is.Isteni volt a pizza és a saláta is.Nagyon -nagyon kellemes hely,állandóan foglalt mellékhelység...temperamentumos emberek sokasága...de hangulatos volt minden így egyben.

A sikátorok nagyon lenyűgöztek.Látni kell!

Persze édesítőszerrel fogyasztottuk a kávét.Talán itt jutott eszembe az otthoni diabetes....amúgy hihető vagy nem de nem nyafogtam,nem beszéltem ételekről és nem volt aggódás mi lehet a gyerekekkel.Mindenkinek mondom:kikapcsolódtam.Sweetmami nyaralt!Szó szerint.verőfényes napsütés volt ugyanis,nagyon ideális idő!!!Széles mosoly,móka,vidámság.

Gyönyörűséges!
A sóhajok hídja.Meseszép!!!!

A világ legkényelmetlenebb busza a nonstop utazáshoz.Benne a leg-ek idegenvezetője:Laci bácsi.Sok kalandot okozott,elhagytuk,nem volt meg,nem tudta mit beszél,hol van,irányokat..iggazi figura volt.
Nos,ez Olaszország!

Nem mondom,mutatom:elégedett voltam!Szent Márk tér.Gyönyörű!

Érdekesség is akadt bőven...
Nagyon nagy a hangulat ott a tereken,csak mész,csak pózolsz,csak fotózol,és máris nézed a lépésszámlálót,hogy 7.4 km..és még meg sem álltál a milliós tömegben.Volt pillanat mikor se előre,se hátra állapot volt.Konkrétan a milliós tömeg közepén állsz,bizony pánik van ne ess össze,mert akkor te is emlékmű leszel ott,Velencében.De szerencsére a rendőrök,biztonsági emberek jókor érkezvén pici rendet teremtenek és oszlatnak....Levegőhöz jutsz.Egyébként fokozott terrorkészültség volt.Valóban milliónyi embersereg összegyűlt Velencében a záró hétvégén...

Kedvesség volt ám!Élveztem.

Minden pillanat kellett,és nagyon hálás vagyok nővéremnek,hogy kifizette az utat nekem,hogy eljött velem és végigasszisztálta az olasz beszédet nekem.Köszönöm!Ez a 40.szülinap felejthetetlen lett!

Verőfényes napsütésben a hajón...

Csodálatos esteledés..
40.szülinap egy puccos teraszon a kikötőben.Nem volt mindennapi látvány-de mi élveztük nagyon!Persze a kókuszgolyó saját gyártmány és alig ch,cukormentes:)

Ízletes.

Ők megkérdezték honnan jöttem?
IO una ragazza Ungerese:)))

Tesós karneválós jelmezes fotó:)

Képeslapot is gyártottunk.-
Nekem nagyon-nagyon tetszett!!

És akkor kívánj valamit...

Nos,különleges szülinap volt Velencében.

A téren is csak ámultam-bámultam.Tesóm paparazzi fotói azért mindent visznek.

Esteledett,a fények is tetszettek.



Már fáradtan egy üzletnél.Rengeteg álarc volt..itt még nem volt nekem.




Ezért a fotóért mentem Velencébe.



Velence kapuja.


Sok kút is volt.
Nővéremmel kihajóztunk a tengerre.

Szent Márk tér-en.

Halpiacon is jártunk.A kardhal sem volt semmi látvány!

Minden-minden tengeri herkentyű volt...
megvettem az álarcot.Ez a szemüveg fölé is felköthető volt,egyébként a többi az kisebb..Mivel ezt felpróbáltam és jó volt,így nem sajnáltam eurót adni érte.

Nagyon-nagyon...



Este ez már a gyerek-részleg.nekik külön kis vidámparkjuk van a kikötőben.
Na jó,itt picit gondoltam a diabra,de hamar feledésbe merült.

Minden csupa konfetti volt..

Kungfu a lehető legjobb formában volt...

..és mi is...



Velence kapujában pózolt is egyet Kungfu.



Élmény volt...Óriási.

A gyerekek eközben otthon vígan elvoltak.
Talán nekik is kellett ez a nonstop anya-mentesség.

Hogy mi a terv?

Egy következő utazás megálmodása:))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése