2016. február 4., csütörtök

Szervezés-a Velencei út előtt

Holnap indulok Velencébe.Szülinapi út lesz,kaptam.Nagyon várom már!!!
A héten annyi történés volt....csőtörés-biztosító-munkahelyi elégedettlenség velem,hogy nem vagyok elég:)-holott élni sincs erőm.ÉLNI.Még nem látszik eléggé a strapás 8 állandó éjjelezés és a 4 órás alvások.Mindegy.Megvagyok!

Nagyi vigyáz a gyerekekre,vagyis úgy mondom ő lesz a diabetes-felügyelő amíg Velencében leszek.Inzuk kiváltva,elegendő stix van,átbeszéltük az inzu adagokat mikor mi legyen ha így--ha úgy...Ételek alapanyagait beszereztem,Nagyi ch-számolva remekül főz.Nagyi vércukrot is tud mérni és sok-sok ételről tudja mennyi a ch-ja.
Persze tutira mindent átrendez nekem,kipakol,felfedez,megcsinál....de most úgysem lesz hétvégém,hétfőn máris Velencéből az oviba vezet az utam,dolgozni megyek.

Kaland lesz a javából.
És ahol én ott vagyok,ott mindig történik valami.

Sweetmami kiruccanása..címmel lesz beszámoló.Amint lesz rá lehetőségem.

M a héten nem ment edzésre,vacakolt a cukra rendesen a frontoktól.
P nagyjából rendben van.
Én pedig csodásan vagyok:holnap gooooooooooo Velence!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése