2016. április 28., csütörtök

Dilemma:blog legyen?Ne legyen?

Lehet,tényleg nem jó,ha valaki ír.Lehet tényleg nem jó,ha valaki kiteregeti az életét..lehet tényleg nem jó,ha valaki kérdez.Lehet az is,ha valaki rád akarja nyomni az ő életét,csak mert valami nem olyan,mint nála,lehet valaki őszinte és lehet valaki őszintétlen,lehet valaki okos és kevésbé okos,lehet valaki tényleg egyedül van,lehet valaki mellett van egy valaki,de mégsem olyan,mintha ott lenne,mert csak látszatember.
Lehet.
Minden lehet.
Viszont a Sweetmami facebookos zárt csoportban elszabaduló indulatokat én nem hagyhatom.Soha nem is tűrtem ilyet és ezután sem fogok.Adminként megtettem amit tehettem.
Ha itt valakinek/valakiknek mégsem sikerül elfogadni a mi életünkről olvasott,látott dolgokat-amik nagyon-nagyon személyesek,akkor kérem,nagyon szépen kérem tényleg ne olvasson!
Azokra az emberekre számítok akik azért vannak mert tényleg aggódnak egy-egy rosszabb periódusban és örülnek velünk ha nagy öröm ér.
Aki nem érdeklődésből olvas,kérem ne olvasson!
Nem statisztikára megy nálam az olvasottság.Ha 3 ember fog olvasni,akkor annak a 3 embernek írtam!
Rengeteg blog van,rengeteg fórum,kérem azt böngéssze az,aki kevésbé azonosul Sweetmamival és gyerekeivel,a történetünkkel,hogyan vívódunk a hétköznapokon,ünnepnapokon hogyan örülünk.

Tudom van olyan is aki csak érdeklődésből,kíváncsiságból olvas.

És azt is tudom hány ember nem törődik a gyerekével megfelelőlen,időt,pénzt áldozva rá.
Most anyák napja lesz vasárnap.A lehető legjobb tükör,ha ezen a napon a gyereked szemébe nézel,érinted-e,mennyi időt leszel vele Anyaként.
Nálam itt van a legfontosabb szál,amiért írok!
Nem maradok le sem koncertről,moziról,haveri bulizásokról,utazásról....amit a gyerekeddel töltött időbe fektetsz,azt viszontlátod egyszer,ha ügyes voltál elég hamar,érezni fogod..akár már vasárnap.

Anya vagyok.
Érző ember.
Sweetmami voltam,egy nagyon nehéz éjszaka után...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése