2016. április 27., szerda

Kétségek közt

Most van itt a pont,hogy feladtam.Semmit nem tudok az új inzulinról.Bele sem fogok a történetbe.Az i-re a pont akkor volt mikor 13.8-ra almát kínáltak M-nak.Ez az osztály.Elvileg diabos tudással.
Most picit ez nekem sok.És még nem tudom mi hogyan hat mennyit mikor kell és miért,de azt tanácsolták nekem amikor egy oldalon tanácsot kértem ezzel kapcsolatban,hogy a zárójelentésben minden benne lesz.Hát köszönöm.
De ám legyen.
Almát inzu nélkül eszi..miért is???
De én vagyok az aggódó és a kérdező..
Most elhallgatok...
Feladtam!
Holnap hazajöhet M a kórházból.
Hogy mit csinálok vele?
Fogalmam sincs.
Ha kérdez:adok neki egy wifit,egy telefont,hogy nézze meg,vagy olvass a zárót.
3 nap alatt csak 15-ös cukrai vannak a kórházban.Semmi mozgáslehetőség egy örökmozgó gyereknek.
Nem értem én ezt.
8 angol egyetemista vendégeskedik az osztályon,korrekt kiképzést kaptak.Majd 6 magyar ötödéves fél órás kórtermi gyakorlaton vett részt alaposan,mindenre kitérően.Én 3-4 percet kaptam a folyosón a Doktornőtől.
Kikönyörögtem egy dietetikusi beszélgetést,amire kaptam időpontot,de már várták,így rövidre lett zárva a mondandóm.
A gyerekkel ez után volt egy 15 perces dietetikusi beszélgetés.Történt egy 24 órás vérnyomásmérés és egy vérvétel,vizeletgyűjtés is zajlik.Ennyi.
Tényleg ennyi a 4 nap alatt???
A sors nem kegyelmezett,hogy pont az én gyerekemre osztotta ezt a betegséget.
A legjobbat akartam neki.
És egyszerűen falakba ütközöm.
Klubba kéne járnom,hogy infókat szerezzek be...tapasztalatokról halljak.Már ott tartok ha a diabetes szót hallom gyomoridegem van nem hogy még a szabadidőmet is klubban töltsem.Remek,hogy van ilyen,de osztódni még nem sikerült és ha szombat van akkor pihenés,picit.Meghalnék ha már szombatom se lenne vagy este még valahol beszélgetnem kéne a diabról,holott M edzésen van,P is egy héten 2x edzésen van,este 21 óráig.Mikor is menjek klubba és hogyan is legyen,mert a munkahelyemen is én megyek vissza fogadóórákra szülőire este még munkaidő után.
Á,megoldhatatlan,és autóm sincs,hogy pikk-pakk ide-oda elugorjak,a bkv mint tudjuk:este,hát nem éppen sűrűn jár.
Legyen kifogásnaktűnő,de most per pillanat bíztam valamiben ami nem jött össze.
Várom a zárójelentést,nem szólok egy szót se és hazajövünk.
Tanácsolták,hogy netről,szakirodalomból összejöhet a tanulás plusz irónikusan megjegyezem:zárójelentésből.

Mindenki szorítson értünk.
Talán leírom mi lett..
Hogy a wifi kódot nem mondják meg és mikor megyek haza a nővérpult számítógépén megy a facebook....sebaj pár ezresem bánta mobil netre..mivel ha már csak fekvés van..akkor kell valami 4 napon keresztül-:)
Persze igen tudom:negatív vagyok és miért pörgök..
remélem alszom egyet és picit lenyugszom
De a gyerekem szemébe én nézek és ha kérdez:
egyelőre még nem tudom neki azt mondani:minden rendben lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése