2016. április 29., péntek

Kórház után



....Még mindig nem fogok tudni diab-klubbokba járni,ugyanis továbbképzésem lesz,hétvégét érintően is:)Több meghívás a hónapban és munkaügyből esetmegbeszélések,fogadóórák,miegymás,picit munkás hónap lesz alig szabadidővel:)Nem panasz ha valaki úgy értené,csupán tény.M nal megbeszéltük,hogy minden értéket,minden ch-t füzetben vezet,hogy lássuk mi mit vált ki.Senkitől nem kérdezünk,hisz ha kitapasztaljuk az ám az igazi puding próbája.Volt megoldandó feladatunk,pici kapkodás,de valahogy tényleg a várd a csodát és megoldódik egyszer..így volt.
A sulis ebéd nem volt meg 60 ch..így a kért 60 ch-s menzai ételhez(60 ch)adva az inzut lett a remek hipó.
Kiteregetve a családi dolgainkat..mivel van olyan olvasó aki szerint ez itt az:)így elmondhatom,hogy még be sem értem a munkahelyemre már csörgött a telefonom,hogy P elfeküdt a tanteremben,erőtlen,nem jól van(jeleztem már a háziorvosnak P acetonleheletét,jeleztem az oszályon is,hogy a Hugica is furcsa).mehettem érte.És igen itt jön be a képbe:bizony én vagyok rá/rájuk..meg én.Dolgozom és nem tudok otthagyni 24 gyereket az oviban csak úgy....
Iskolaigazgatói engedéllyel hazament P és telefonkapcsolatban voltunk,míg M vigyázott már ebéd utántól P-ra mert ő nem napközis időben megy haza suli után.Nos ezért fontos a mi kapcsolódik mihez az életünkben,mert pl most a hétvége a lábadozásról fog szólni,nincs kirándulás,nincs klubbozás,pihenés van....

Hétfőn kapunk visszajelzést a sportiskolából,mert már P rosszullétei a nem éppen jó iskolai közösségtől is lehetnek.Nem eszi meg az ételeket amit csomagolok,alig iszik és bizony kedvetlen,holott ő egy vidám gyerek alapból.Bízom benne,hogy a környezetváltozás jobb étvágyat is produkál majd nála...A jelzéseim a háziorvos felé és az osztályon sem jártak eredménnyel.Így valószínűsítem,hogy a környezet váltja ki ezt az állapotot nála.Mentális terápián jártunk,pszichológusnál jártunk!A fény,mint olyan kevésnek bizonyul a táplálkozásában.


Holnapra már megvannak az ebédtervek.P is szereti,talán a fekvésből délutánra már ugrabugráló lányka lesz.M-nál pedig teszteljük mit tud Sweetmami ch-ja.
Szép hétvégét és jó vércukrokat kívánok!

M sportos ruháit felajánlottam ma,adományként.Nagyon nagy boldogság volt....Öröm volt megint adni és jó látni,hogy segíthettünk!!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése