2016. április 28., csütörtök

Sweetmami egyensúlyra törekszik

Ma rövid leszek.
M itthon van.Valóban a zárón van pár érték mikor hogyan ,mikor mennyit.
A dietetikussal beszéltem,leginkább megkérdeztem mire mond ament és Update termékekre is ament mondott,néha címmel.
Nem is ecsetelem mi volt...a kritikát is jól tűröm,hisz csak az életemet írom itt le vázoltan,hát tisztában vagyok vele,hogy vannak nagyon megmondó emberek is.Mondjuk én mindig csak azt szoktam kérdezni:"jártál a cípőmbe?"

Én vállalom magam,az életünk,a bakik is idekerülnek,a jó dolgok is,a sikerek,hisz ez az élet.
Hogy sajnáltatás lenne ez a blog??
Hát nem hiszem,
Én leginkább azt sajnálom aki engem sajnál,mert nem kell sajnálni.
6.6-os haemoglobinja van M-nak.Büszkén tudom azt mondani:valamit jól csinálunk!Versenysport mellett is és klubbeszélgetés nélkül is.
Ha segítséget kértem akkor tényleg azért kértem,mert kellett...:))))Ritkán kérek!

Nem várom el,hogy házhoz jöjjön,itt is bárhol olvasható volt már,mennyi irányban megmozdultam már.
Nem kell követni és nem kell azt csinálni mint mi!!!!!!
De mindenkit kérek,hogy tartsa tiszteletben az életünket,döntésünket.
Nem,M nem lesz pumpás,mert az esetek nagy részében penről pumpára váltanak gyerekek.Ez M döntése és szerintem pennel is kezelhető a diabetes,ha a beteg úgy dönt.M nem akar diabos barátkozást,kivéve egyet(P)-ő az egészséges világban barátkozik és szeretik,nagyon kedvelik.

Sajnálkozni nincs okom.
Mindkét gyerekem gyönyörű,jó tanuló,M-t elsőként vették fel jó suliba,50-ből 50 pontos szóbelivel.
Lehet nem a cukorbetegek mintagyereke,de még mindig nincs okom arra,hogy valaki sajnáljon,vagy sajnáltassam magam.Ha valaki sajnálatot érez e mögött az miért olvas????Lehetőség van nem olvasni Sweetmamit.

Megjegyzem a tábor másik fele alig várja,hogy írjak.
Van aki a diab osztály ajtajában üdvözölt:"Szia,tudtam,hogy itt vagytok,olvastam a blogon!"
És táncversenyen táncos lányzó anyukája odajön hozzám,és mondja:"Figyelj,olyan jól írsz,szeretem olvasni"

És ami most nekem egy óriási ajándék lesz:M is olvassa a Sweetmamit és a kommenteket is.Ma megölelt és annyit mondott:"szeretnék írni a blogodba"

Na,ezek számítanak.
Elment a kosármeccsre M,nem játszik,hisz nem vették be most a csapatba ennyi fekvés után,de ott lesz a padon.A cuki nem jó.Citromos vizet vitt és hipós csomagokat,valami nem stimmel,számolt vacsi mellett.telefonkapcsolatban maradtunk.Mert nekem a balett edzés után P-át még vinnem kell tissue edzésre,így nem tudtam megint osztódni:)

Mindenkinek kellemes kikapcsolódást kívánok a Sweetmami blog olvasásához!Aki kevésbé tud azonosulni velem/velünk..ott a könyvtár,klubbok:)Így lesz egy egyensúly.Hisz mindig az a cél a diabetes kezelésében,hogy egyensúly legyen.

2 megjegyzés:

  1. Tedd, amit tenned kell. Írj, ha írnod kell. Olvasni fogja, akit érdekel. Én biztosan. Hajrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végülis..a barlangtúra is megvolt..általad.Az idén sem lesz felejthetetlen pillanat és diab-test-teszt,ebben biztos vagyok!Ha veled van akkor én is olvasom ám a Boszorkányhonya blogodat!Emlékeztetve mindenkit arra"jártál a cipőmben?"-:)))Blogot bárki írhat,szabadon.Bár nem árt ha tudsz írni,van miről,mersz írni és egyszercsak:olvasnak...Hát tedd Te is ezt,írj,mert jól csinálod!

      Törlés