2016. május 10., kedd

5 mondatos diab-megbeszélés

Annyi minden van,hogy nem is ez az állítás ami igaz,hanem egyszerűen nincs idő lefotózni...
Ma egy találkozóra lettem volna hivatalos,de ovisom versmondó versenyére is hivatalos voltam és így..a versmondón maradtam.
Ház ajtajában pacsiztam M-nal,5 mondattal megbeszéltük a napot:8.5,jegyet nem kaptam,Pet táncon,nem engedtem be a rovarirtókat,22 órakor jövök.Ennyi és ment a buszhoz edzésre én a lakásba mert 18 órára telefont vártam.Nos a diabetes ellátás 5 mondatban ma megvolt.És jön még 22 órakor egy kupaktanács edzés után:)-de ez már éjjeli történet lesz.

Az ovisom első lett a szavalóversenyen-azért ez fontos momentum!-a Logopédus néni által,ő volt a felkészítője.Persze szívesen mentem megnézni vendégként.A Zila Kávéház felajánlott a kis versenyzőknek süteményt,sós pogácsát.Azt mondom nemes gesztus volt.És pont mértéktartóan,semmi túlzással,éppen kóstoló volt és pici ajándék becsomagolva.Hát ilyen is van!

Egyébként a feszített tempón lazítani kell...A csend fogságában c.filmet ajánlották,hétvégén megkeresem,autizmus témában...És kislányomtól relax fürdősót kaptam névnapomra,így kádwelness lesz-alig várom.Na jó azért megjárom majd a belvárost az angol könyvért,hogy P kezdeni tudja a nyelvórákat,augusztusban sima ügy legyen az iskolaváltás.Holnap szülőire megyek duplán a sulikba,áldás anyának lenni:))))

Diabetes terén az Abonett-et próbálgatja M-egyelőre nem szólt még,hogy ne tegyek.Szendvicsként viszi.Több ízben van,variálható.Az ő 3 ch-ja jól kombinálható,szerintem marad a tízórais dobozban.Az Ella nápolyi-mi csak piros nápolyinak hívjuk..az is közkedvelt.A Havannán mi vagyunk a felvásárlói,én is nagyon szeretem.
Norbitól a meggyes müzli még az ami kisegít ha utazunk vagy gyorsan kell valami és kéznél van.A cerbona müzlik,amik nem tartalmaznak hozzáadott cukrot edzések előtt eszi.És a Milka Waffelini az ami edzés előtt mehet ha normális a cukor.
Mindig van egy mihez képest mérlegelés és abból a dobozból van az evészet amelyik éppen aktuális.
Megy reggelente a szódabikarbónás-citromos víz mindhárman isszuk,c -vitaminnal és d-vitaminnal,M nak még Varga gomba is.

Na megyek,P megérkezett edzésről,ennie kéne,valami tartalmasat,őt is kifaggatom.Ő is kezdi a versenyzést a táncon.Egy fellépése lesz tissue-val is júniusban.

Jó vércukrot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése