2016. május 14., szombat

Belvárosban-Mekizés

Belváros.Esőben.




Nyelvkönyvért mentünk a Libra-ba.P -nak hasznos,kell az új sulihoz.Nyelvtanárhoz fog járni a nyáron.


Mivel az ebédidő is pontosan keresztezte az én utam-a bolt(nyelvkönyv) csak 2 óráig van a belvárosban nyitva,így mindhárman felkerekedtünk és Mekiztünk.M-5.2-vel kezdte meg az ebédet,a meki végére 4.5 lett a cukra.Olyan régen voltunk már Mekizni,azóta az újabb "finomságok"-ra nem is figyelhettünk fel.P-nak a hazafele úton minden baja volt.Tippelek:Mekitől.


A Túró Rudival kutyult fagyi kínálja magát,de annyira nem jó,hogy a gyomor is elbírja.Zárójelesen megjegyzem majdcsak eljut P is arra a szintre mikor szelektál már,és nem kéri a mindenáron reklámozott dizájnos ételeket.

Volt előnye a Humalognak.Nem kellett időt várni,hanem ételt magunkhozvenni,számolni Inzulin egységet,szúrni és enni:)Én soha nem esem hanyatt ezektől az ételektől,egyetlen előnyét láttam:jobban beoszthatom az időmet a mai napra főzés nélkül.
a Meki után lifttel mentünk.Nos,a tuti energiaforrás megvolt a Mekis ételekben,:(-a csavargás azért jólesett a Corvin Plázában-szülinapi ajándékot vásároltunk Apának.

Vettünk egy víz alatt használható fényképezőgépet.És erről jutott eszembe,hogy már régen le kellett volna foglalni valami szállást a nyárra.Áprilisban mindig megtettem eddig..május közepe van.Mindhárman rábólintottunk a fotógépre,akkor egyértelmű,hogy vízpartra megyünk nyaralni.Utána is járok mik a lehetőségek.Siófok-ot mondják a Gyerekek.Én is szeretem Siófokot.Akkor legyen:Siófok:)

Ma nem nyilatkozom vércukor ügyben,ma mi is bűnöztünk...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése