2016. május 13., péntek

Napi szivárvány

Szerintem ami-egészséges-felnőtteknél súlytartó:
  • mozgás
  • almaecet fogyasztása étkezések előtt
  • mértékletes fehérliszt fogyasztás
  • lehetőleg nem cukor használata
  • stressz-bizony ez is
  • reggelinapindító:citromos víz némi szódabikarbónával
  • az ételek mértéke,mennyisége!!
  • és a boldog kiegyensúlyozott kapcsolatok
Azért én is teszek azért,hogy ne hízzak,évek óta súlytartó vagyok,az utolsó pont hibádzik nálam...mindenért dolgozni kell:)

Viszont nálam mióta a gyerekeim sportolnak ők lettek a húzóerő.Nekik nem én vagyok a példa,nekem ők a példaképeim.

M ma nem hipózott és nem volt 10 fölötti értéke.Ez igen!!!
Napi szivárvány a jó érték is,de egyébként is volt,nagyon csodaszép!
3 napra bevásárlás megvolt,ételek kitalálva,vasárnap Apás nap lesz,ottani ebéddel.Vasárnap Sweetmami kimenőt kap:)
..
Én salátát fogok enni,gombát és halat.:)Ezeken a napokon vagy gyümölcsnapot tartok,vagy zöldségnapot.Már várom.És a welness-kádazás a fürdősóval.És plusz ajándék nap a hétfő,addigra meg hoztam haza adminisztrációt az oviból..rengeteget kell írni...

Tévedés ne essék a fagyiba is van cukor,óvatosan vele,mégha féláras is...!Jó vércukrot mindenkinek!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése