2016. május 16., hétfő

Szülinapi előkészület

Túrós pogácsa.Eddig semmi különös.A túróba bőségesen petrezselyemzöldet tettem.A tetejére magok kerültek(napraforgó és lenmag),de lett chilis is:)2.5 ch/db.Szeretjük.

A dolgozataimról ma kaptam visszajelzést:kiváló szakmai anyagot készítettem.(Egészségre nevelés témakörben nem is tehettem másként)

P Apával moziban,M tanul,mert javítania kell 2 tantárgyból(ötösért:))),én az erkélyen szakmázom és adminisztrációt írok,mert az oviban nincs elég időm erre...Közben Pünkösd van...

A májusi diab-füzet eredményeit átküldtem emailben a Doktornőnek.Valami nagyon nem kerek.3.1-el ébredni hajnali 5-kor.És össze-vissza értékek vannak,ez így nem jó.Tanácsot kértem,

Ma a lapostányért átadtam a Szomszéd néninek a tortához.
M a héten 15 éves lesz.
A Szomszéd néni 21-ére elkészíti a tortát.
Még nem tudom mikor ünnepelünk mert a héten délután-este edzések vannak,hétvégén meccsek.De torta az lesz!:)))

Jó vércukrot mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése