2016. május 8., vasárnap

Végrepihi

Így gyorsan leírva:Végrepihi..

A bowling jól sikerült....
Eredménye:szülinapozni oda megyünk..Elvégre M 15 éves lesz már,egy torta gyertyákkal....már nem kielégítő..:)

Áldás a vasárnap is nyitva tartó boltok:)-így a héten aligha összejövő vásárlás dolgot mára tudtam halasztani.

Már tegnap a 8 órás tanfolyam után megírtam a prezentáció vázlatát is este 21 óráig....mivel szűkös határidőt szabtak és a hét is-szokás szerint- zsúfoltnak látszik.
Vasárnap átengedem magam az én-időnek...ez a pörgés nem jó...beteggé tesz szinte..

Nővérem blogján olvasom:vasárnap végre pihi..Megkérdeztem tőle milyen a vasárnapi végrepihije?
Nem válaszolt-még.És ez jó jel,mert akkor:valóban pihen.

Hogy nekem milyen a vasárnapi végrepihim?
Anyukám itt van még.ő nem bírná tettek nélkül a napot,így jön-megy,vasal,takarít..stb,M x-boxozik,ezt mindig hétvégére hagyja,hétköznapokon a tanulás és az edzés miatt lehetetlen,hogy játszon is...
P-át másképp nem látom csak fejenállva,vagy kézenállva a lakás egy-egy pontján,ő így relaxál.
Nekem végrepihim van:)

Még egy D-vitaminos séta és kerek egész a történet.
Az ebédemre 9-9-8 és 10 pontot kaptam.:)))Persze Nagyi hókockája M-nál bónusz pontokat kap....de ez van,az Nagyi sütije,csak ő tudja:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése