2016. június 24., péntek

Carmen

Büszke vagyok!Az iskolaváltás ennek ellenére teljesen komoly elhatározás!(P részére).M már Gimis,beiratkozás megtörtént.nagyon pozitiv volt minden!!!Minden!Igen,én írtam!Tudomásul vették a diabetest,Az osztályfőnök már ránézésre tudta,hogy én voltam a diabeteses fiú Anyukája a szülőin.Kérdéseimre válaszolt amit akkor feltettem neki és utánanézett.A diétás étkezés még nem fix,ez a nyár folyamán dől el a Puskás konyha vállalja-e ha megkapja az orvosi papírt!


És igen.Megérkezett.

Úgy néz ki lány!

Ez a fej:)))

Ez a test a fejjel:)))

Ő az!

És nem unalmas vele az élet!:)
Talán Carmen lesz:)Még név nélkül fut.
Orvoshoz hamarosan viszem:)Nem aludtam nagyon.A hátamon sétált és dorombolt:)Nem zavarta,hogy aludnék...Éjjel mértem M vércukrát..felkelt velem nyávogott.Megbeszéltem :)vele,hogy ez még nem a tényleges ébresztő,aludjunk még.Aludtunk miután végignyalta a talpam:)Csúcs egy Macs.

Persze este M-nál aludt el a fotelben(fotó),de jött M...Anya,elviszed,mert a párnámon van...így került hozzám éjjelre és tartósan maradt is:)
Szobatiszta,eszik,iszik.
A többi rajtunk múlik majd.
Remélem az új Ikeás ágyam új marad még egy darabig és nem húzza ki a szövetszálat a karmával...

Carmen????
Jó lesz?
Elfogadható név?Illik rá?

Esti vércukor macska mellett 5.8-mérés azért volt éjjel mert edzésnap volt és csuromizzadt póló után ajánlatos volt,húzós edzés vc csökkenést eredményez.De jó volt minden éjjel!

Jó vércukrot Mindenkinek!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése