2016. június 10., péntek

Spontán nap lesz:)





  • Az Igazgatóúrral beszéltem.Az iskolaválasztás egyedül a Szülő dolga:)Annyiban biztosított,hogy egyik gyerekkel sem lesz gondom bárhová is mennek.
  • Étteremmel egyeztettem a ballagási ebédet.

Nagyon rugalmasan megbeszéltük legyen nem prézlis hús is és visszük az édesítős savanyúságot.Süteményt be lehet vinni az éttrembe.


  • A hörcsög már alig mozog a nagy láb daganattól,várom a megváltást..:(
  • Még nem tudom mi hogyan lesz..
  • Szerencsére nyugodt éjszaka volt..5.0 cukival lefeküdni:jó.
  • Aludtam 7 órát:BOLDOGSÁG!!!!!M és P még alszik..én egy óra múlva Egerbe indulok,megyek felkeltem valamelyiket.Ma semmit nem készítettem oda,elő,rá,mellé,semmit!!!!!Csak magamnak raktam össze egy napi élelmet:)Legyen,lássuk:))))
  • Indulás Eger!!
  • Gyerekek majd Apához..amikor,talán,biztos úgy lesz.....ez van,nem tudok mindig ott és 100%-ban:)
Akkor majd este.!
Mindenkinek szép napot és jóóó vércukrot!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése