2016. június 11., szombat

Spontán nap zárása

Egri eső ellen:))

..esett..

imádtam a pecséteket:)

..még mindig esett..


Művelődtünk is a moziban:)

És újra egy szoborral fotózkodtam..egyelőre ennyi jut nekem.

Nem fagyiztam.Nem volt kilengés.Babgulyást ettem,Gundel palacsintával.Nem ettem meg mindet,nekem az éttermi adag az mindig nagy adag.

Hogy a gyerekekkel mi volt??
Nem tudom.
Hazaérkeztem.Mindegyik a helyén-tv előtt.Ha én nem kérdeztem őket..ők nem szóltak.Úgyhogy megmaradt minden abban a tudatban,hogy minden oké volt.Azaz SPONTÁN NAP volt.Nekem egy Apás nap nem így nézne ki..de ehhez most fáradt vagyok.megyek főzök valamit másnapra:))))-ehhez nem lehetek fáradt x óra utazás és menetelés után.....mert holnap is program van:)

Spontán napon azért jó volt nekem.Még mosolygom..a kolléganőim ezt szeretnék tőlem megtanulni-kérdezték is a buszon hogy csinálom a mindennapokat.....felnéznek rám ezért..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése