2016. június 16., csütörtök

Új családtag


Hamarosan bővül a család..egy fekete kis gombóc személyében.
Én biztos vagyok abban,hogy hatással van a mindennapi életre egy élőlény,aki érkezik hozzánk,új életformát teremtve nálunk.:)

M éppen nem ugrik ki a bőréből.Az élettani hatások őt is szervesen érinteni fogják.P kiugrik a bőréből,neki biztosan előnyös lesz.
Nekem meg megmarad a járulákos rész-tudjuk mit jelent egy plusz "fő"a családban:)

A gyerekeknél mindenképpen terápiás céllal,de nekem sem ártalmas,ha már a terápiánál tartunk.
A nevét még nem tudjuk.
Ha van ötleted olvasó:várjuk:)

6 megjegyzés:

  1. Micsoda változások! :)
    Nevek kapcsán ötleteim a fekete színből kiindulva: Bagira, Kormi, Kormilla, Lukrécia, Lucifer, Maffia
    További szép estét, jó cukrokat!
    Detti

    VálaszTörlés
  2. Jegyzetelve,és a kalapból húzás lesz:)Köszönöm Detti!!!!!!Üdvözletem:Sweetmami

    VálaszTörlés
  3. Szívesen :) Kíváncsi leszek a nyertesre.
    Egyébként fiú vagy lánycica?

    VálaszTörlés
  4. Benő. Josef/Josefina. ... Bármi lesz is a neve, sok örömöt kívánok vele, és neki is veletek. :)

    VálaszTörlés