2016. június 13., hétfő

Utolsó simítások ballagás előtt:)

Az üdvözlőlapok beszerezve...talán minden megvan a holnapi ballagásra.Az inzus táska nálam lesz,mégsem lóghat rajta egész ünneplés alatt:)

Izgulás van.

Mindenki eljön a ballagásra a meghívottak közül...15-en leszünk.

A vidékiek az iskolába jönnek már...ott lesz a találkozó.
Furcsa lesz így együtt a 2 család.M szerette volna.

Megyek még ...ellenőrzök mindent,hogy persze tökéletesen sikerüljön a nap holnap.

Ma találkoztam egy ismerősömmel és megkérdezte hogy vagyok?Csak annyit mondtam:fáradt vagyok.Ő erre azt mondta:fél éve is ugyanezt mondtam...(ezen gondolkozni kezdtem,de ténylegesen nem is érzek több erőt a fél évihez képest..)

Holnap M ballag,a megszokott környezetből,ahol tudták,hogy beteg,nyugodt,jó élete volt így.Most mindezt majd meg kell alapozza más emberekkel,más közegben.
Talán kibírom a ballagást sírás nélkül,bár elnézve 183 cm-ét és okos kis fejét..aligha leszek könnymentes...Szép ünnep lesz:érzem...

6 megjegyzés:

  1. Jol fog sikerulni. Istenem, mar ballag az en nemreg meg oly csopp ketesztfiam... Siras garantalt. Azt hoszem, inkabb be sem festem a szempillam...

    VálaszTörlés
  2. Jol fog sikerulni. Istenem, mar ballag az en nemreg meg oly csopp ketesztfiam... Siras garantalt. Azt hoszem, inkabb be sem festem a szempillam...

    VálaszTörlés
  3. Olyan hihetetlen,nemrég még a bölcsiből jött hozzánk az oviba!Szép ballagást Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elmúltak az évek!Ott Nálatok az oviban nagyon jóóó volt,örök emlék maradtok nekünk Budavári Ovi!!!!!

      Törlés