2016. június 3., péntek

Viber kapcsolat:)

Majdnem 22 óra,Üllő....Városi Sportcsarnok előtt.

Verseny eredménye:bronz!

M-nal futólag találkoztunk,onnan viberen értekeztünk cuki ügyben,rendben volt minden.23 30-kor értünk haza.

Én már most ebédet főzök,korán reggel van,de hamarosan indulás lesz P-val nyelvórára,onnan szusszanás nélkül jönnek P-ért,irány a Keleti,tissue plusz órái lesznek.Én nem megyek,akkor ki mos?Vásárol stb.
Elvileg hétfőn tissue ruhát kell varratnunk a belvárosban.Gyakorlatilag még nem tudom mi lesz,mert a gyerek suliban én dolgozom,onnan szülőire megyek a M Gimijébe este kb 19 ó-ig.Néha képtelen az időbeosztásom.A táncversenyen egyeztettem le a fodrászt is,aki most kezd dolgozni szülés után és nem volt egyszerű neki se és nekem se üres órákat találni.
Mindenesetre ma meglesz az 50 ch ebéd.
Sőt holnapra is a B-verzió megvan ha valami közbejön(pizza a hűtőben 45 ch-ra nézve),ugynis vasárnap 12 15-kor Honvéd Pálya belváros,kosárlabda meccs.

A pihenés szó egyelőre egyikőnk számára se ismeretes.

Jó vércukrot mára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése