2016. július 20., szerda

Alkar foltok 2

Brrr.holnap jelenés a bőrgyógyászaton.Voltak már neki alkar pöttyei-foltjai(M) de most valami brutálba ment át.A háziorvos tanácstalan.(ágyi poloska kizárt az orvos szerint az nem ilyen,de mindent kifertőtlenítettem,renováláson esett át M szobája,ágya)Lokálisan van csak.Ő is kíváncsi mi lehet ez.(mi is)Fenistil Allergiát kapott rá,esti szedésre.

A Diabos Doktornéninknek is emaileztem a fotót,hátha ő látott már hasonlót..és csak remélem nem diabhoz köthető!

Ma talpbetétet csináltattunk volna,ha le nem sztornózza a cég:diabosoknak nem vállalnak.
Lefényképezték a lábunkat,elvileg mindhármonknak van pici harántboltozat süllyedése,M nak nincs így talpbetét a gerincferdülés miatt.Súgtam neki csak:szeretném,ha járna úszni hétvégente.Talán jobb mint a talpbetét!És gazdaságosabb nekem:)pl egy uszibérlet,+P is mehetne,kiváló sport.

Hol is voltunk még??Mindig valahol.Áldásos az ebédrendelés:mindhárman azt esszük amit szerettünk volna,elfogy P-nál is,szépen eszik!És reggel 8 órára itt a futár az étellel.A bevásárlás nekem jóval egyszerűbb volt,húsfélék majd csak hétvégére és lényegesen több időt is nyertem!

Online tanfolyamommal is jól haladtam ma...érdekel is és jó picit szakmázni a nyáron,szeretek tanulni!Portfóliós feladataim vannak a 2 nagy gyerek mellett kiválóan haladok és most per pillanat a gép is akar dolgozni,eddig technikai akadályba sem ütköztem.

Készülünk vidékre,rokonlátogatás,csavargás,kis nosztalgiázás...a gyerekek maradnak is,én jövök haza intézni és tanulni...

Remélem M keze nem lesz kizáró ok és nem lesz karantén.(bár nem fertőz,de hogy lesz így strandolás???)

Tegnap este mérnem kellett éjjel,hajnalban mégis.23 óra előtt zuhanni kezdett a cuki.4-esen ácsorgott éppen,mérges voltam,mert éppen határeset,volt,hogy 1 óra múlva is mértem...így 4x keltem az éjjel.Már tudom a kómás estém okát ma.3 kávét ittam:)

Nagyon aranyos ötlet:Székesfehérváron láttam a sétáló utcában.Igazán jó és gyerekeknek el tudom képzelni az erkélyen is:)Minél zöldebb szemléletű egy gyerek annál jobb:)Persze ehhez kell egy zöld szemléletű szülő is!:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése