2016. július 9., szombat

Cafetéria nyaralásunk szervezése

Mátra-Sástó.Ha rosszabb idő lesz welness részleggel,némi plusz költséggel jár,de medence,sószoba,szauna...van.


Maga a táj gyönyörű.

Idén kifutottam az időből.Egyetlen balatoni szállást sem sikerült találni ami a mi cafetéria-nyaralásunkat kielégítette volna.A méregdrága helyek maradtak,az nekünk nem fér bele..

M osztálykiránduláson volt itt a Mátrában.A fotókat látva P is és én is azt mondtuk ez jóó.M is azt mondta nagyon jóóó volt,így ő is elmenne még.

Kb 1 hete szervezem.Persze a szállást több hete lefoglaltam,de ennyi.Az étkezést elbénáztam,nem rendeltem Interfoodot...időben nem úgy kalkuláltam és a számítógépem sem indult több hétig,csak ha ő akart-legtöbbször nem akart.

Tegnap egy mindenki ott volt vásárlást csináltunk,a keksz-félék megvannak,emaileztem a Kempingnek és készségesen minden-még a frinc-franc-kérdésemre is válaszoltak,felhívtak.Igyekeznek előbb átadni a szobát,mert mi 3 órával előbb érkezünk,hűtőt biztosítanak a recepción már...és mindenben igyekeznek segíteni.Orvosi ellátás Gyöngyösön van,10 km legközelebb.Ez belefér nekem.M-nak is én nekem is kellhet.A szívem nem bír dolgokat.Bízom benne pszichésen annyit sikerül relaxálni,hogy nem lesz gond ott.

Készülünk nagyon.

Diabetes?Visszük magunkkal,ennyit tettem érte.Amúgy nem érdekel.

(inzuk,pót inzuk hipós csomag nálunk)-és minden egyéb,de ez már rutinból hűtőaksi,vitaminok,citromlé,tej,cukorfecsi,

P szalonnát is szeretne sütni,azt is felszeletelek és megkérek majd valakit segítsen a tűzrakásban:)Még egyelőre Anya maradok,Apa nem mindig tudok lenni sajna.

Buszjegyek interneten megrendelve.Sztori is van mellé persze,fél busznyi helyet foglaltam-mind foglalttá vált-mire sikerült egy 3 székeset úgy lefoglalnom,hogy tökéletes lett számunkra:)Tehát a jegyek megvannak,szerencsére a 90% miatt nagyon olcsó is.Kinyomtatva,csak utazni kell.Ott várnak minket:)-mint azt előzetesen írtam már.
(egyébként az Inzulin szó maga csodákat tesz sok esetben,varázsszóként működik,és én rájöttem ahol lehet használom)Előnnyel nem jár a diabetes de sok esetben előrébb vihet:)

Fürdőruha is kell,mert a szép medencét ki nem hagyjuk,a lurkók meg imádják a vizet és bizony stabil vércukrot szeretnénk.Nekem meg leér a lábam ott,szuper:)))))Víz alatti fotógépünket kb februárban beszereztük már,visszük.

3 nap pihenés vár ránk,természetesen fotózunk is.P már most elkezdte pakolni a bőröndöt,nagyon menne már..
M vergődik a mogyoródi napégés miatt,hólyagos a háta...pedig hátizsákot visz majd,mert a kölcsönadott bőröndünk nem érkezett vissza.....

Gazdasági szempontból nem sok pénzt szeretnénk költeni itt,élményért megyünk.
És utána gőzerővel vidéki túra jön,a rokonok látogatása.Már nagyon kell nekünk is,és szükséges is.De az majd a következő bejegyzésekben.

Most 6 hétig nem fogok dolgozni.Bizony megérdemlem picit.Semmi lelkiismeret furdalásom nem lesz,hogy más dolgozik.Kimerültem,lemerültem,széjjelestem.Szívem bánja,nem akar verni...

Pihenek és nyilvánosan teszem,mindenkinek üzenve,hogy a munka mellett és a napi robot mellett pihenni is kell,mert a szervezet egyszercsak jelez.Nálam is ez történt.
Meg vagyok ijedve.Szív uh időpontom is van már.Addig meg vigyázok magamra.Lelassultam,nem ismerek magamra,mindig fáradt vagyok.:(


Jóóó vércukrot mindenkinek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése