2016. július 13., szerda

Mátrai Cafeteria nyaralásunk

Sástói kilátó legtetején.

Volt sport is!

A jakuzzi isteni volt,Nekem egy élmény,mert nagyon szeretem.Relaxált is rendesen.Mivel a 2 gyerek már elvolt nélkülem és szinte a miénk volt az egész élményfürdő:)))-kevés vendég volt nagyon!-így hatalmasat buliztunk.Szauna is volt.Egyedül a gőzfürdőt használtunk,a többi az én szívemnek sem tett volna jót,csak kipróbáltuk a gyerekek is megnézték milyen.A dézsaöblítés volt a sláger:)))a hideg vizével:))))A 2 vizicsibe nagyon tud élni:)Később még írok a vizes részről,nagyon össze-vissza tettem fel a képeket.

Az étkezés.Étkezés környékén volt mérés,sőt sok mérés volt,rendszerint jó cukrok voltak.Egyik délután 22-es...nem volt beevés,lehet,hogy az ebéd prézlijére nem megfelelő inzulin ment....de a hőség is rettentő volt,talán az Inzulin sem hatott kellőképpen.(utána rendeződött,persze volt nálunk citromos víz és folyadék)-és persze direktbe pihenés volt ekkor.P szokásos palacsinta ebédje:)))


Csak hintázni és hintázni,na ez az amikor azt érzem szabadságon vagyok.

Csónakázni is voltunk.

Bobozni is voltunk."Anya,megmondanád te miért sikítassz???"-M.

Ezt láttuk a faházunk ablakából!

M remekül evezett-mindaddig míg hogy hogynem a szökőkút alá evezett és én...miért is ne csak én???-telibekaptam a szökőkutat ott a csónakban.Á nem,nem volt sikítás.....

Faházunknál.

Még a szökőkút a nyakba....előtt szárazon.

Hihetetlen tiszta,szép időnk volt!

Kilátóból.

Érkezés pillanata.

És újra hintázás....

Incognitóban

A Sástói-evezős:)

Cuki.

Meddig a szem ellát:)))))))-amúgy imitáció,nem fogadta el a 100 ft-os érmét,de a fotó kedvéért persze jó volt:)

Minden-minden csodaszép volt itt!

Bob elől,sikítás:)



Ez a bűnözés és szerintem ettől lehet magas a cuki!



Paparazzi fotó...és egyébként 35 fokban lehet látni engem szoknyában,amúgy nem nagyon:)))

Nagyon élvezte!!!

A faház konyhai egysége.nos nem volt tányér,evőeszköz,szinte semmi..de megoldottuk mert ráéreztem és vittünk:)))De szép volt a konyha és hűtő is volt!!

Cukormentes fagyi!!!!!!Juppppii!!

Hipózás persze a welnessben.Zsp(zsebpénzes)jégkrémezés:)-ilyenkor az extra árkategória is belép.

A tó gyönyörűséges!!!

Kilátós selfie a selfie-bottal:)))ala M.

Hogy ilyen fotó is legyen egy legalább bár ez a szín nem megy a ruhámhoz.



A csónakban...iszonyú jó élmény volt.

Megérte felmászni a több mint 250 lépcsőt!





Nincs tériszony..nincs ám.

És íme a hűtős rész.Kellemesen lehűtöttük magunknak az élelmiszereket.Nasinak tönköly gofrit vittünk Update nutellával.







Táj.



Tele volt a park mindenféle ismeretterjesztő táblával,útmutatóval.Az ösvények rendezettek!!



Pet ott integet,persze egy szinttel előbb járt mint mi.P-nak csepp tériszonya sincs.

Bob a 2 gyerekkel.

Az imitált nézelődés.

A Kóla reklám.



..és egy köröm:)



Kilátó előtti selfie.-a selfie bottal

Hintázás.

 Faházunk előtt.

..és újra egy paparazzi,de már ráérzek és gyors póz is sikerült:)
Függőhídon,hatalmas élmény ott rajta állni és lengedezni:)))

Nos ő volt az!!!

Felfelé.

Igazán pihentem.



Faházunk egyik szép lakója:)

Nahát:)

M-nal időztünk picit odafent.

A csónakázás még száraz hajjal..

Élmény!

A faházunk sportos lakója.





Welness egy napja.Szinte a miénk volt az egész részleg,2 medence és a jakuzzi és a 4 szauna.

Én nem siettem,elnézelődtem..valahol ott pontként látszódom.Kőpengőt váltottak????Ezen rötyögtünk..milyen érdekes neve volt a jegyvásárlásnak:)-kőpengő.

A csónakázás utáni száradás fázisa.De átöltöztem utána:)







Légy bátor!



Elől a gyerekek.



Pihenés.

Több hipózás volt mint magas érték.2x mért magasat M.egyszer 22 és egyszer 18.Korrigált és aránylag tartotta a 3-8 közötti értékeket.Simán érezte ha hipózik.Mi már tudjuk olyankor állj van és elő a cuccost hipóellátás és pihi jön.Büszke vagyok M-ra,hogy ezt így végigcsinálja a 34 fokban is.Sajnos a magas értéket egyáltalán nem érzi.
A svédasztal is ment,nem evett mást ott választott a kínálatból és ügyesen!!!Leleményesen fogott egy poharat és vizet kért a reggeliztető högytől.Azt hiszem példaértékű amit és ahogyan csinálja.Volt nálunk bőven hipóellátáshoz csomagocska.

Kellemes kikapcsolódás volt a Mátrában.
Tiszta,nagyon kiváló hely!
Nem tudok negatívot mondani!Kedvesek voltak,emberi mindenki.Minden szolgáltatás mellé -10% kedvezményt kapunk,mert a szálló vendégei voltunk!Juppi.
Indulás haza.


Varangyommal....ez nem az átváltozós..de mégis béka volt,szerettem.

És a végére 3 búcsúzós kép.A csónakban.A jó Testvérek éppen:)És a 3 jakuzziban pihenő pesti túrista.

Bejegyzés után indulok kipakolom a 2 gépet-mostam a nyaralás után és irány vásárolni..nincs itthon élelmiszer!A szokásos hétköznapok indulnak....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése