2016. július 27., szerda

Vidéki vakáció



Budapest-Hőgyész-Tamási-majd Mohács.
Nagyi kitett magáért,Dédimamával sokat-sokat tudtunk beszélgetni...annak ellenére,hogy ő már 90 év felé ballag,nagyon szeretjük őt!Nagyi sütijei-persze M-nak cukormentesen,ch-szegényen!!!-hmmm.Készült cukros szilvalekváros piskótatekercs is,amit én szeretek..és rég ettem.Sétáltunk este is,rokonokat látogattunk,beszélgettünk,a gyerekek csibészkedtek.A temetőben is olyan dolgokat tudtunk meg amit eddig még én sem tudtam,Dédimama kérte,hogy tegyünk össze egy családfát...én már elkezdtem,de ő sokat fog tudni segíteni!Egy szomorú hírt kaptam neten pont a temetőben..szomorú lettem,mindig a jók mennek el......:(


                                                                                  ...



 Mohácson.Street-ben.


 Itt is sok beszélgetés nővéremmel.Ajándék meglepi limonádé,ahogy ott készítik!Azaz szódát ittunk,mert a limonádéba tesznek cukorszirupot is.Azt mi kihagytuk:)Nagyon ízlésesen tálalva és a kiszolgálás is rendben volt!Nővérem munkahelye ez!:)



 P nem hagyta ki a Street-ben kapható Oreo-sütit.Fagyival.10 pontból 7-est kapott!



 Este sokáig beszélgettünk a mohácsi hangulatos sétáló utcában,ahol akkora az élet.....

 Sokan odaültek az asztalunkhoz,csak pár szóra,és a mohácsi emberek olyan közvetlenek:)))))nővérem megszerettette velünk a várost.Tényleg szép,hangulatos és nem igazán lehet negatívumot mondani!!
 A kávé ISTENI finom volt!!!!
 A gyerekek este is Dunáztak,vizicsibék!
Én is vizeztem,autót mostam.Bár mókásra sikeredett,át kellett öltözni:)


 











A Család apraja-nagyja-jó volt egy picit keresztszüleimmel,,Nővéremmel,Dédivel,Nagyival lenni!!!!




Babalátogatóban is voltunk Tamásiban.Sok gyönyörű virág is volt a cuki Zalán mellett!!!Jó volt Tamásiban is lenni.

A cukor hogy alakult???

Aránylag stabilan.
M önfegyelme határtalan!

Pici kilengés előfordult,de extrém eset nem volt,ritkán mértünk éjjel is.

Most nővérem lesz az ügyeletes diab-őr.Strandolni mennek.Figyelni kell,de remélem minden rendben lesz.
Aztán még picit Hőgyészen lesznek Nagyinál,Dédinél.
Átbeszéltünk minden lényegesebb mozzanatot.
Nekik ez élmény lesz!!!

Én még nem tudom,szervezés alatt mit is kezdjek magammal a gyerekek nélkül,se diab,se éjjelezés...

Legyen az:Sweetmami pihen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése