2016. július 22., péntek

Vidékre készülődés

Vidék.
Készülünk.
Diab egyeztetés megvolt az Illetőkkel.
Picit közös lesz,aztán bonyolódik a nyaraltatás,de szerintem ilyen is kell,Tolna-Baranya megye nagyon szép!
Olyan helyekre megyünk akik ismerik az Inzulin szót,sőt a mechanizmust is és nélkülem az éjjelezés sem riasztó.
A gyerekek nagyon várják.Én a rokonlátogatást várom és az utazást.
Itthon a pihenést.

Készítettem kekszes sütit.Fogalmam sem volt melyik kekszből tettem bele így..újraindult a mutatvány,diabos sütinek már nem készítettem el.Annyira hasonló a háztartási kekszes zacskó...az egyik cukormentes,a másik hagyományos felirattal.Gyanítom,hogy kevertem,így nem készült el abból,az megy P szekrényébe,ő eleszegeti...most először kevertem össze cukrosat a nem cukrossal,vagyis gyanítom-a 3 év alatt.Egyébként ha cukros lett volna rögtön kiderül az első sütiszeletnél:)

A kézfoltok,pöttyök remekül javulnak a bőrgyógyász által felírt krémtől,és a tbl-át is beveszi(foltfüggően)-és jóval enyhébb már.néha kell a gyógyszer...A Diab Doktornénink is írta,hogy helyi allergiára gyanakszik,nem diab függvénye.Az igazolás azért ott lapul a diab táskában,hogy a pöttyök nem fertőznek,allergiás kiütések,ha strandolnának a jövő héten a nyaraláson.

Mindenkinek jó vércukrot-és a holnapi Honvéd-Fradi meccsen kevésbé emelkedjen M cukra -a kis Adrenalin dózistól ami ott fogja érni....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése