2016. augusztus 21., vasárnap

Anne Burrell


Ezen a fotón nevetgélünk...persze nem nevetséges,és bizony a nagyiknak sem feltétlenül a pocakon keresztül kéne szeretni....
A kínai konyha finom.Ha utánanézel a sok cukor,méz,kalória és zsír az amiből tudhatjuk,hogy:nem egészséges,azaz ritkán,mértékkel fogyasztható,és egyáltalán nem diabbarát!Azért én Anyukámmal ettem ott egyszer,de a tudatosabb konyha az otthon vár,és most picit nem is vagyok lelkes a főzés terén,de tudom:azzal jobban járok amit én készítek.Természetesen M-t nem fogom kínai ételre csábítani,és szerintem ő nem is enne ott:)-mivel érezhetően sok a cukor az ételekben.


Anne Burrell úgy főz a tv-ben,hogy öröm nézni.Tényleg szívvel-lélekkel.
Ha főznöm kell,szoktam rá gondolni,jobban megy a főzés.Szívvel-lélekkel.


Currys-kurkumás-sáfrányos sült hús,zöldség,rízs-kukorica körettel.Jó pontszámokat kaptam.10-es skálán 9 és 8-as pontok.Ez nagyon-nagyon jó!Köszönöm Anne Burrell!!!

















És a tányéron való ételek elosztása,arányosan....tutira nem léphető át a ch tartalom így!
                                                                   
                                                                    ...
.És felgyorsulnak az események a héten.....Aki olvas...tudni fogja....:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése