2016. augusztus 2., kedd

Diabmentesen

                   Ez olyan,mint amikor M a szekrényében jár...."volt csoki..de megettem":)))

Az egy órás cirkuszjegyekért ácsorgás a pénztárban nem tett jót,az egyhelyben várakozást nem bírom,napok óta  nem...most megint rosszul voltam.

Hazafelé kellett vennem ebédet,mert már nem bírtam volna étel nélkül,vagy mire elkészítem....Nem tudom mennyi ch lehet egy ilyen menüben,mondjuk kis adagban,de igyekszem majd valahol diétás formában rátalálni...Mert finom.Még pár vizsgálat visszavan,pihenek is eleget...újabb tanévkezdés kezdődik,sok-sok energiával lehet csak nekifutni.Egyelőre még nem érzem a nagy lendületet.

A lakásban már kiszanáltam megint vagy 50% felesleges holmit,papírt...kár,hogy a diabetest nem lehet kiszanálni..valahogy...most picit jó volt diabetes nélkül lenni.még nekiállok a diabos ebédmegoldások felkutatásának....szeptembertől új élet,új korszak lesz M életében,picit be kell segítenem.Hogy ne unatkozzak..véletlenül se...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése