2016. augusztus 19., péntek

Megoldás mindenre van








Lezárják a gázvezetéket napokra a háztömbben...lehet,hogy hetekre,ha lakásokba nem tudnak bejutni...

Én azon a héten már dolgozom,a gyerekek még itthon az iskola előtti napokban.megpróbálok valami olyan ételeket,amiket a villanysütőmben elkészíthetek.Vagy rendelek.Azt már úgyis jól tudok.(Interfood)
Én kicseréltettem a flexibilis csövet a gáznál és beszereltettem a szellőzőt...azt hiszem nem lehet gond...de jobb óvatosnak lenni és inkább nézzék meg szakemberek,a biztonság is fontos.

A gyerekek nyaralnak...Szekszárd,Paks..Nem sok a  hír felőlük.
10 éve a házban lakom és elfelejtettem a kapukódot(nem tudtam hazajutni) az utolsó 4 számjegy variáció nem jött össze,felhívtam M-t a nyaralásán,mondjon egy házkódot....kisebb mosoly és kaptam 4 számjegyet.Nem tudom mire vélni,egyelőre nem agyalok mi lehetett,már másodszor van ilyen a 10 év alatt...Egyszerű blokk...:(



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése