2016. augusztus 10., szerda

Szívbaj:)

Sztori.
Mindent kimosok...már nem tudom hányadjára indul a mosógép:)-de most nem is lényeg.

Szárad az erkélyen...minden ruha-most nehezebben mert hűvösebb az idő.
Megforgatom,nézem őket,összeszedem.
M rámszól:"Anya,az a pólom az,amelyik dedikálva van??-ugyanis nincs rajta betű..."

Nézem,valóban nincs rajta a szülinapi Milánnak felirat.Atyaég,mit tettem,kimostam az ajándékot és kimostam a dedikálást róla???

Mit éreztem?(nem mondom meg!!!)



.....................................................................kiderült,hogy van egy embléma nélküli Honvéd mez is..
ez éppen az volt,a dedikált még várja a mosást,a vállfán:)

Ez az a helyzet amikor nem a gyerek cukra lesz ingadozó,hanem az enyém:))))

2 megjegyzés:

  1. Nálad/nálatok aztán tényleg zajlik az élet.... :)

    VálaszTörlés
  2. Nálam nem nehéz Apának se lenni...néha "tökös legénynek" érzem magam egy -egy szituációban-holott csak egy Anya vagyok!:)

    VálaszTörlés