2016. szeptember 21., szerda

"Bárcsak gáz lenne"


Bárcsak...
Nem tudok főzni még gázzal.
Nem szerződött velem a cég.Mert hiába építettem be a szellőzőt a műanyag ablakomba,hiába cseréltem decemberben flexibilis csövet,nem elég hosszú szabvány szerint.....és hiányzik gomb a gázról,így nem hitelesítik.
Csak elugrottam a belvárosba gáz-gombbért az Orczy-úton van egy üzlet akik még foglalkoznak ilyen tipussal.Mire odaértem:bezárt az üzlet,legközelebb csak hétfőn tudok menni.Bravó!

Nincs gáz.
Szombaton pizzarendelés.
Vasárnap még bizonytalan.
De legjobban azért aggódom,mert októberre nem rendeltünk ebédet M-nak,mondván Sweetmami főz majd napi szinten.De kölcsön rezsót kapunk.De azon naponta főzöcskézni??????
Nem mondom meg mit érzek.
Ja,csak úgy mellékesen a Gázos Manager Úr akivel nem tudtam szerződni annyit mondott:"Vegyen egy új készüléket és találkozunk!"Na igen nem is értem miért nem ezt választom így szeptember hónapban mikor 2 gyereket iskoláztam be...

Picit azt érzem ez most sok nekem.

M sportorvosija ma lement.Minden rendben.
Holnap non stop napom lesz :ovival állatkert,onnan hazaérve Gimibe megyek Médiás kert mozi lesz úgy este 22 óráig.Pénteken hosszúzom,egész napos leszek.Szombaton sportágválasztó eddig úgy van mind2 gyereknek rendezvény.Naná,hogy megérdemlek egy pizzarendeléses ebédet.

..ha túlélem az intenzitást.
Tehát gáz majdnem lett:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése