2016. szeptember 12., hétfő

Gimis szülői után

Szülőin voltam.Mai zombi-létem is megvan a reggeli munkakezdéstől és az este negyed 8-ra hazaesésig minden volt.


Diab témához kapcsolódva a mindenből kiemelve:az isolai étkezés nem megfelelő.Ch-ban,minőségben sem.Gondolkozás megkezdődött,alternatívák lettek,megpróbáljuk a meleg vacsit és a szendvicses ebédeket.Holnap nekiállok megszervezni az Euresttel a 60 ch-s vacsikat,bár így lehet az lesz az 50 ch,ha vacsiról van szó.Bár igazán a ch mindegy az Inzulin tipusa miatt,csak pontosan számolt legyen az étel.Ha nincs éppen probléma:...akkor lesz:)

Jövő héten média-est,kert-mozi a Gimiben.Már alig várom,persze mehet szülő is,persze megyek is:)Jónak ígérkezik ez a suli.Egyelőre pozitív.Az étkezésről nem ők tehetnek!

Hétvégén:Szolnok,kosárlabda bajnokság.Nézőként.(Valaha vége lesz a menős időszaknak?)
Szülőin körbement a sítábor -papír-igénylés.Franciaosrszág,10 nap.
A szívem a torkomban.Azért 10 nap diabosan,nagyon húzós lenne.4 év a Gimis évek....Már mondta,hogy síelni szeretne megtanulni.Mi a csuda manót csinál ilyenkor egy diabos szülő???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Már nincs értelme lefeküdnöm aludni,mindjárt éjfél....mérnem kell egy vércukrot M-nak.Lappang benne valami vírus,amitől én 2 napig feküdtem a hétvégén.Remélem immunisabb lesz és nem lesz beteg!

A Szülőin a tornatanár nem tudta,hogy M diabos.M nem mondta.Miért is mondta volna?????????????(.....:)............)És az osztályfőnöknek én adtam át a kis írást mikor mi a teendő ha...Elvileg ez is pipa.

Nálunk unatkozni??
Szerdán P-nál lesz szülői....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése