2016. szeptember 6., kedd

Így van ez Sweethomeban


M kijelentette,értsem meg ő normális gyerek.Nem ez a kép!!!!És nyomatékot adott neki.

Tegnap az esti megbeszélésünkön megint elhangzott:"milyen jó lenne ha csak egy napra nem lennék cukorbeteg.Milyen lenne az életem e nélkül?"
Majd ment a beszélgetés tovább.
"Ha sikerül B-ék elvisznek Debrecenbe kosárlabda rendezvényre..elmehetek?"-folytatta.
Mindketten rögtön akkor mi lenne az ebéd,az úton és az időben való leosztás....Bizony-ez a központi szervezés.nem a mehet-e..hanem a hogyan a lényeg!Mindent előre kell szervezni,beszerezni,tervezni.
Annyit kértem ha már tudja szóljon.és elmehet,összecuccoljuk a debreceni túrára.


Az iskolai ebéd rendben volt.Elkérte,megmondta ő a cukorbeteg és az övé lesz a diétás étel.Ja,tegnap is odaadták volna neki,mert a konyhás 4 óráig ott tartózkodik a konyhán.A nulladik órás testnevelést én szorgalmaztam volna,hogy felmentés kell.M:"imádom a tesit,nem lesz gond"-és így nem hajlandó elhagyni azt.

Keddi napokon kihagyja az edzést és ez lesz a pihenőnap,és a nulladik óra miatt legalább nem lesz maratoni.Pénteken is van nulladik óra.Ja és megint jelentkezett szalagavatós táncra,pénteken délutánonként lesz a próba.Ezt az önkéntjelentkezést..:)

P:édes,cuki,aranyos.Az orra fent van még,de majdcsak beáll egy normális emberi állapotba,egy-két megélt csalódás után biztosan.
Angol:"hát,nem én vagyok az aki nem tud angolul,kérdezték tőlem a többiek mit mond a Tanár"-mondja P.Szervezett szekrényt magának 2 lányka lesz még vele és már rendezett magának egy lakatot 3 kulccsal:)
Az ebédet elcseréli ha éppen nem a B menü kellett volna neki-a B menüt én választottam neki az ebédbefizetésekkor,de egyébként neten előre fog tudni választani az ételsorból és az alapján fizet majd be-ma a tökfőzelékből evett mert elcserélte a zöldbab miatt.Inkább a tök.Itthon még életében nem evett tököt:))
A tízórais doboz mindig üres ha kipakol itthon:)
Egyelőre pozitív a változás.Az udvaron ezt és ezt játszottuk-mindig mesél.A másik iskolában soha semmi nem történt és nem fogadták el az ő modernebb játékait.Itt a lányok-fiúk elitebbek,így kell írjam.Valószínű azok a gyerekek vannak kiválogatva akikkel otthon is foglalkoztak és bizony ez beépül 0-3 éves korig!
Az oviban sok szülő és ovisom is néz ha éppen egy játékot bevezetek vagy az ötleteimtől a hajuk is égnek áll.Hát pedig tudom:beépül.És a gyerekeim élő példa rá,eddig még a társadalom profitált belőlük.Mi a manó a cél ha nem az,hogy teljes értékű,társadalom számára profitáló emberkéket neveljünk??

A diabetesben is olvasok de már nem nyitok a világra,nem kommentelek ez ügyben,semmi extra megjegyzés nem születik e téren.És jobban vagyok.Sikereket értem el M-nal azaz M segített nekem,hogy okosan tudjam őt segíteni.Leírom a napi-heti-havi dolgainkat,de most jólesik,hogy nem piszkál bele senki.Azért látom,hogy kik olvasnak,és jó érzés,hogy van olvasottság is.De nem görcsösen vagyok már blog író.És tudom ez már nekem jó út arra,hogy a diabetes-sel együtt tudok/unk élni és elfogadtam/uk.Kisebb-nagyobb kilengéssel.Néha elborzadok az emberek bevásárlási szokásain,amikor gyereket látok fogacska csonkkal élni,amikor a televízióban nyomatják a reklámba mit vegyél/egyél..de eddig tart.Nem követem a példát.Van egy út amin járunk,nem olyan rossz irány....nagyon egyszerűen,szerény keretek között kell lépegetni,de boldogság látni M-t,mert ő egy Boldog Ember.nekem annyit,de annyit tanított és naponta megtanít arra,hogy mi az ami fontos az életben.Őt a diabetessel együtt szeretem!És Ő nem ilyen ember lenne,ha nem lenne diabeteses.Nem azt mondom,hogy milyen happy,hogy beteg..de empátiából,emberségből,fegyelmezettségből,kitartásból és persze (inzulin)matematikából ő klasszisokkal előrébb van,mint egy normális egészségű ember!Imádom!
P-érzékeli is.neki is elmagyarázom sokszor,hogy Őt is szeretem,de másképp.Ez a szeretet egyforma,de másképp kell a 2 gyerekhez viszonyulni.Azért ebből néha van konfliktus!
De őrült kis ötleteink megszínesítik a mindennapokat.Most is belecsempésztem P tánc táskájába a Hozzád ért utoljára..labdát..és a megpillantás a táncteremben nem lesz éppen jó neki,mert ott vagy elkezdi dobálni:)-vagy alig várja a hazaérkezést és lesz még egy átmozgatós esténk a labdával:))))
Őt is imádom!

Hát,így van ez Sweethomeban:)-jól vagyok!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése