2016. szeptember 7., szerda

Ki az az Oravecz Nóra?

M."Ki az az Oravecz Nóra?"
én:"blogger,életmódtanácsadó"
M:"aha,mert jó,olvasom"..."ahol te tartassz:)"

..ahol tartok:az utad olyan lesz,amilyenné te formálod.

Kedves Szülők!Hiszem,vallom,tudom:sokminden szülői mintán másolódik!
Nézd meg a te gyereked!Én tudom mi ered tőlem.....boldog vagyok!Érdemes energiákat fektettem bele!

És a diabetes is lehet okos döntések sorozata,kiforrott dolgok összessége és sok figyelemráfordítás...na persze a kiismerhetetlenségével együtt,mert labilis egy betegség ez,minden bezavar/hat.
De ha elmagyarázod mit miért fontos enni,mi az amit el kell hagyni és mi az amit ritkán egyen/igyon,akkor sima ügy minden.
Tüneményes volt tegnap M.Még késő este elsétáltam vásárolni-sétálni-mert mehetnékem volt.Vettem diabos tejcsokit,egy táblával.Mutattam neki mikor hazaértem"nem felfalni"megjegyzéssel:)
"Csak az enyém??"-kérdezte.Mondtam:"igen!"-azt a boldogságot az arcán:)))
P imádja a magokat mostanában,neki napraforgómagot vettem(hántolt).Ő is örült neki.

Az apró pici örömök nélkül nem lehet élni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése