2016. szeptember 13., kedd

Októbertől Sweetmami-menza

A képet kölcsönöztem(Don Pepe)-csakhogy nehogy utolérjen a vád:)))

Nem-nem ilyeneket,semmi exrtával,semmi pontszámozással,én fogok főzni M-ra.Ezt álmodtam meg.
Csak anyagilag ne szálljak el,ezt vettem a fejembe.
4000 ft 50%-osan az ebéd most M-nak,hogy kedvezményt vehet igénybe a diab kapcsán.De így is nem egy 500 ft-os ment el a bónusz napokra amikor kénytelen beváltani,hogy egyen is valamit,meglegyen az adott ch...Tehát havi 8000 ft-tal számolok.Gimiben ennyi az egyszeri étkezés havi lebontásban.
8000 ft 20 napra.400 ft napi...Vicces lesz.
Egyelőre nem megyek Euresthez,nem Interfoodozok.
Megpróbálom.
Általában vacsi lesz ebből és kb 50 ch-ra nézve.
Minden nap főzni ezt nem rám nézve találták ki.
Ha nem megy:új alternatíva kell.
Este erről beszélgettem M-nal.
"Nagyi!"-felkiálltott."Ő lenne a megoldás!"-mondta,
De Nagyi egyelőre a mi háztömbbünkben...de lakásában albérlők laknak,Nagyi vidéken él.
Ez a mutatvány is napolva,azaz elvetve.
Mondom én ha nincs probléma:...majd lesz!
Nem is probléma ez inkább egy újabb feladat!

Végülis mindkettőnk elve:a HbA1c érték nem lehet rosszabb!!!!Tökéletes érték után csak tökéletes érték jöhet!Akkor meg nincs nyafogás,főzés van!Mert ezen is sok múlik!!!!

A jó vércukor reményében....októbertől írok erről hogyan sikerül megvalósítani.
Mindenkinek csak hasonlóképpen elgondolkoztató étkezéseket kívánok,mert mindenkinek fontos a jó vércukor!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése