2016. október 23., vasárnap

A nem mozgás következménye

A hétvége a Lengelországi-verseny árnyékában ment végbe,a lengyel tejkaramella esete a szájpadlással...és bizony a 18 fölötti cukorral.
A citromos víz megtette jótékony hatását..lassan-lassan araszolt lefelé a vércukor.A nem mozgásnak ára van!!!!
Én voltam sétálni fél órát,kellett és a vércukornak is jó volt így a krumplipüré után.Felkínáltam mind2 gyereknek,egyik sem élt vele.Így lehetett a nem mozgás eredménye a magas vércukor.
Reggel már rendeződött.
Éjjel mértem,azaz mértem volna.Rendszerint ragyogóan jelez a telefonom..és rendszerint telefont megölelve alszom tovább,mígnem felriadok és megyek mérni de akkor már vagy 1 óra van vagy bőven hajnal...Kimerültség,hogy már éjjel képtelen vagyok azonosítani a jelzéseket.

3 napra nagyjából kész a menüsor M vacsijában,úgy néz ki megy az egyességünk.Nincs finnyákolás,azt eszi amit én készítek.
A szabadidőm bánja viszont a főzöcskét.

Megérdemelnék egy szülinapi utazást:)Januárban.:)))-a feltöltődés aktualitása miatt.:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése