2016. október 27., csütörtök

Mégis pótvacsi

Kaptam.
Ez a kislány rajongásig odavan értem.
Nem családtag.De AD,épít,tölt.A sok gyermeki jóság tűnik el felnőttkorban az emberekből.Majd lerajzoltatom vele spontán magamat milyennek lát.:)Hátha többet megtudhatok.Van egy rajzpályázat is 16 éves korig,piros orr doktorok nyereménnyel és ajándékcsomagokkal.Ez csak ennyiben kapcsolódik ide,mint diab-beteg téma.

Éjjel mértem,1-kor mértem.11.2-re szúrt 21 óra után M edzés után,hogy 22 órakor pótvacsira ehessen.10.2 lett,elvileg nincs pótvacsi.Gyakorlatilag evett egy Ela nápolyit,mi csak piros nápolyinak hívjuk.Az edzés intenzitása megkívánta az éjjeli mérést és a szúrás is közbejött 21 óra után.Korrigálás címén.4.6 éjfélkor.1-kor 4.6.Hagytam aludni M-t-azaz ő aludt végig nem veszi észre a szúrásokat.Hagytam magam aludni 5 20-ig:)Köszönöm a 4 ó 20 perc összefüggő alvást!!!!Reggel 8.2:)

A Bohóc Doktoros rajzpályázat részleteit hozom,nagyon szép a nyeremény:Piros Orr Doktor-Show és szép pénzjutalmak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése